SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij PSV is dat rood ja.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:14 schreef hhh38 het volgende:
In mijn volledig objectieve ogen was dit rood
Donkergeel was het zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:14 schreef hhh38 het volgende:
In mijn volledig objectieve ogen was dit rood
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:12 schreef snabbi het volgende:
[..]
vorig jaar kwamen we volgens mij ook vaak achter, genoeg tijd om dit goed te maken
7 verliespunten na 10 wedstrijden is eigenlijk al best een schande in de slechtste Eredivisie aller tijden, maar als het na vandaag 10 verliespunten uit 11 wedstrijden wordt(wat niet ondenkbaar is gezien de stand en het spel) dan mag Slot echt volledig doormidden gezaagd worden in de media en door de fans hoor. Kom op zeg.quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
7 verliespunten na 10 wedstrijden is eigenlijk al best een schande in de slechtste Eredivisie aller tijden, maar als het na vandaag 10 verliespunten uit 11 wedstrijden wordt(wat niet ondenkbaar is gezien de stand en het spel) dan mag Slot echt volledig doormidden gezaagd worden in de media en door de fans hoor. Kom op zeg.
Oké Hans.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
7 verliespunten na 10 wedstrijden is eigenlijk al best een schande in de slechtste Eredivisie aller tijden, maar als het na vandaag 10 verliespunten uit 11 wedstrijden wordt(wat niet ondenkbaar is gezien de stand en het spel) dan mag Slot echt volledig doormidden gezaagd worden in de media en door de fans hoor. Kom op zeg.
Wat ben je toch voorspelbaar.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat voorbarig weer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zuur geleend van valentijn?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben bang dat deze afgekeurd gaat worden
Ik dacht dat die RKC speler de bal speelde en Nieuwkoop een overtreding maakte, maar blijkbaar nietquote:
Doet me denken aan Puma, daar hadden we dat ook vaak.quote:
TR GEMAAKTquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:21 schreef Netsplitter het volgende:
Waar de neuk was de verdediging???
Dan is Ali de beste oplossing? Word ik ook niet warm van helaas.quote:
Sauer?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is Ali de beste oplossing? Word ik ook niet warm van helaas.
Sauer aub.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is Ali de beste oplossing? Word ik ook niet warm van helaas.
Nok eens met die capsquote:
Klopt. Die van RKC loopt nog.quote:
Ze spelen bijna allemaal onder hun niveau, maar alsnog moet je hier winnen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Hartman heeft het ook niet vanavond.
Vond hem het eerste half uur juist 1 van de weinige goede spelersquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Hartman heeft het ook niet vanavond.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
PINGEL maar var gaat natuurlijk kijken knjb
Ging al aardig in de fout hoor bij die panna.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond hem het eerste half uur juist 1 van de weinige goede spelers
Geen double punishment meer. Alleen als het heel vies is.quote:
Dan was ik blijkbaar niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen double punishment meer. Alleen als het heel vies is.
Hij zet heel agressief druk, waardoor hij al heel veel ballen hoog op het veld heeft veroverd. Vervolgens werd daar weinig mee gedaan helaas.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ging al aardig in de fout hoor bij die panna.
De commentator zegt iets anders.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor geel moet je de bal wel proberen te spelen. Dat is bij vasthouden nooit volgens mij.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel als ie er buiten was.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er stond check rode kaart.
Lijkt mij niet
Voor de keepert alleen toch?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:31 schreef fetX het volgende:
Meh, rood en pingel is er toch niet meer?
Of het rood of geel is.quote:
Alleen als het op de 'man' is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:31 schreef fetX het volgende:
Meh, rood en pingel is er toch niet meer?
Duidelijke pingel wel maar rood is wat overdreven lijkt me.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:32 schreef Haringkop het volgende:
Hier krijgen wij ons VAR momentje mee![]()
Wel als ie er buiten was.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er stond check rode kaart.
Lijkt mij niet
Zo te zien heb je gelijk. Mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor geel moet je de bal wel proberen te spelen. Dat is bij vasthouden nooit volgens mij.
Als Slot een signaal af wil geven dan wisselt hij Santi in de rustquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt heel dom op zo'n moment, hoop op een uitbrander van Slot in de rust
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Veel duidelijker ga je een gebrek aan mentale fitheid niet krijgen, maar ik zal er verder wel weer mijn mond over houden.
Dan neem je juist geen panenka hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Veel duidelijker ga je een gebrek aan mentale fitheid niet krijgen, maar ik zal er verder wel weer mijn mond over houden.
Ook zo'n regen toen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doet me denken aan Guidetti, die had ook z'n dag niet toen tegen RKC (wel thuis)
Was RKC uit dat seizoen de "waardeloos waardeloos waardeloos" wedstrijd, of was dat het seizoen daarna?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doet me denken aan Guidetti, die had ook z'n dag niet toen tegen RKC (wel thuis)
Oneens, dit lijkt op een gebrek aan vertrouwen in z'n schot.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zet die Jap er maar in, lazer op met dit soort fratsen.
dit is fukking jouw schuldquote:
Voetballers die een panenka nemen als penalty zijn per definitie niet goed in hun hoofd, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan neem je juist geen panenka hoor.
Erna..quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was RKC uit dat seizoen de "waardeloos waardeloos waardeloos" wedstrijd, of was dat het seizoen daarna?
Als ik het gezicht van Slot zo goed inschatte na die penalty, krijgt Santi momenteel een nieuwe uitgang aangemeten ja.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:36 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat Slot Gimenez even flink op zijn flikker geeft zodat hij er in de tweede helft 3 in ramt als goedmaker.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is fukking jouw schuld
Volgende week weer. Slotmeister gaat hem wisselenquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Santi moet gewoon even scoren straks, dan is het weer goed
Hij zit er niet echt lekker in vandaag.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Santi moet gewoon even scoren straks, dan is het weer goed
Dan mis je idd wel het besef dat deze wedstrijd gewonnen moet worden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Wat een konijnenkut om de pingel zo te nemen. Daar is de wedstrijd ook niet naar.
Paneka is vooral tbv het ego van de nemer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:46 schreef H.FR het volgende:
Wat is trouwens het nut van een Panenka, dan schiet je hem toch gewoon door het midden? Kan ie ook niet stil vallen in een plas water.
Eens.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, gewoon gebrek aan kwaliteit bij Feyenoord.
Die panenka van Gimenez is zeker geen gebrek aan kwaliteitquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nah, meer een wedstrijdje allemaal net niet. Scoren zijn we juist wel goed in gezien het aantal doelpunten dat we al hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon 70 kilo domheidquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die panenka van Gimenez is zeker geen gebrek aan kwaliteit
Mist een type Wieffer naast hem.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki is toch niet zo goed.
@GGMM deelt deze mening.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet echt voor de 70ste minuut scoren
daarna gaat het een probleem worden als dat niet gebeurd
Sodeju zeg.quote:
wouden ziequote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Ik hou van Aliquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Rampseizoened.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Een goal uit een corner van uitgerekend Nieuwkoop.
Dit is niet mijn Feyenoord.
Komen we nooit meer vanaf lijkt wel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Kap nou toch eens met achterlijke kutcornerts.
Slot wil weg.quote:
Eerst Ali.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:20 schreef hhh38 het volgende:
Sauer valt weer prima in, verdient een goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |