SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En croissantjes zijn wat mij betreft overrated. Wat een kruimel festijn met lucht.
Het sentiment heeft vast te maken met vakantieherinneringen oid.
Laat staan gevuld en roze afgedekt.
Letterlijk laten staan.![]()
Ja, toch wel uitgekakt, de feeder genegeerd en geïnstrueerd mijn geweeklaag te negerenquote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef AnneX het volgende:
Waar liet je de 3-5 kilo dan? 👍🏼
Eten en lekkere dingen worden voor je aangesleept terwijl je op de bank ligt uit te puffen…
Gewoon benieuwd.🤨
Ik denk vooral dat het vrij weinig met het mondgevoel van een tompouce te maken heeft, is gewoon wat andersquote:Op zondag 5 november 2023 09:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem al twee keer op, maar snap de hype juist niet. Een goede tompouce is veel lekkerder. En daar is Van Maanen dan weer niet de beste bakker voor.
quote:Op zondag 5 november 2023 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Recent een jurkje gekocht, waar ik eerst een kilo of 3-5 voor moest afvallen. Normaal is dat niet echt een verstandige strategie, maar het was een kringloopjurkje, van 5 euro, met mijn naam én het originele prijskaartje er op/aan, dus de gok maar gewaagd. Vandaag staattie beeldig
Ik ken drie bakkers die zelf hun croissants maken. Dat kan financieel eigenlijk niet uit, en één ervan is er mee gestopt omdat na een croissant of 50 de blaren op je handen staan.quote:Op zondag 5 november 2023 09:45 schreef vlindertje89 het volgende:
De cronuts van mijn bakker (ook met gele room en een roze glazuur erop) zijn fantastisch, maar die dingen hebben ze al twee jaar ofzo.
De croissantjes van die bakker zijn dan weer niet zo lekker, maar de mini croissantjes welDie maken ze anders ofzo..
De gewone croissantjes van de Lidl vind ik dan wél weer erg lekker. En de kaas/hamkaas croissantjes ook
En de crisp croissantjes inderdaad ook
Same; ze ging ineens een minipleistertje plakken, dat was wat ik er van meekreeg..quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik voelde echt he-le-maal niets van de griepvaccinatie. Niets! Voelde amper de prik, daarna niks meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |