Rek- en strek is mijn lievelingsquote:
Is dat dan een andere naam voor yoga, pilates?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
rek en strek oefeningen, basicly. Voor meer mobiliteit.
Vrijdag is wel de beste dag om naar de Sligro te gaanquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag dat gisteren ook toen ik bij de Sligro was
Goeiemorgen. Koffie.
Soms zitten er oefeningen tussen die ik ken van yoga en pilates, maar we werken ook met foamrollers, en vandaag ook met elastiek en kettlebells.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat dan een andere naam voor yoga, pilates?
Ik kan (nog) niet naar achter springen in een plank, dus dan zijn het sowieso al sukkel-burpeesquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:36 schreef Tuindier het volgende:
BurpeesDie haat ik echt grondig. Ik word er ook maar niet beter in.
Wat mij betreft is mevrouw al 7 x door het ijs gezakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)een-toeval~a5f74dc2/
Verrassend. Benieuwd of de BBB van mening is dat de boeren (& hun buren) beschermd moeten worden, of de bedrijven die rijk worden van de boeren. Ik gok dat get antwoord daarop net zo verrassend zal zijn.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn sport was buienradar f5en.
Ik denk dat er een i is weggevallenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verrassend. Benieuwd of de BBB van mening is dat de boeren (& hun buren) beschermd moeten worden, of de bedrijven die rijk worden van de boeren. Ik gok dat get antwoord daarop net zo verrassend zal zijn.
Je kunt die van mij ook gebruikenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn sport was buienradar f5en.
God nee, ik zou moe worden... Ik zoek een blok van anderhalf uur droog, maar niet gevonden. Spijtig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je kunt die van mij ook gebruiken
Hier regent het zeker tot 16 uur, ik ga dus nergens heenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God nee, ik zou moe worden... Ik zoek een blok van anderhalf uur droog, maar niet gevonden. Spijtig.
Inmiddels heb ik al een liter water op, dus zelfs als het nog eens droog wordt is het toch te risicovolquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier regent het zeker tot 16 uur, ik ga dus nergens heen
Natuurlijk vindt BBB niet dat mensen beschermd moeten wordenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is ook best een tijd bekend dat die rommel gevaarlijk is. Waarom zou je dat willen blijven gebruiken, alleen voor winst? Een verslaving aan iets (sigaretten/drank/drugs) snap ik nog wel, maar bewust je gezondheid op spel zetten voor geld/inkomen? Zodat er een kans is dat je er niet eens van kunt genieten?quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt BBB niet dat mensen beschermd moeten wordenÜberhaupt een ander levend wezen dan een boer en diens toeleveranciers niet.
In Frankrijk zijn er inmiddels al een aantal gewasbeschermingsmiddelen verboden vanwege de mogelijke link met Parkinson en andere neurologische aandoeningen. De rechter hier in Nederland heeft onlangs ook een leliekweker verboden om nog te spuiten aangezien de lelieteelt de grootste verbruiker is van bestrijdingsmiddelen. Deze rechter vond de kans dat de middelen schadelijk zijn voor omwonenden belangrijker dan de dikke portemonnee van de boerDat er nog maar heel veel van dit soort rechtszaken mogen volgen.
Ja maar de buurman van hun zwager is al 95, spoot zijn hele leven en is kerngezondquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is ook best een tijd bekend dat die rommel gevaarlijk is. Waarom zou je dat willen blijven gebruiken, alleen voor winst? Een verslaving aan iets (sigaretten/drank/drugs) snap ik nog wel, maar bewust je gezondheid op spel zetten voor geld/inkomen? Zodat er een kans is dat je er niet eens van kunt genieten?
Ik heb hem gisteren gehaald en wilde niets zeggen omdat je hem nog ging halenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:52 schreef Blues het volgende:
Ik deed ook sport.
Paar x in en uit de auto voor prik. Die deed zeer
Boven stofzuigen.
2 wassen ophangen.
Bed opmaken.
Badkamer en wc gemopt.
Hier en daar poets in slaapkamer en badkamer.
Jakkes joh..quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem gisteren gehaald en wilde niets zeggen omdat je hem nog ging halenHet prikken deed zeer. Ik kon vannacht niet op die arm liggen. Mijn arm doet nog steeds zeer. Ik was afgelopen nacht koortsig en onwel. Heel slecht geslapen. Voelde me zwaar meh. Het gaat nu wel weer goed. Op de pijn in arm na dan.
Heb de hele keuken schoon geboend. Dus misschien maakt de vaccinatie schoonmakerig![]()
Maar ik voelde echt he-le-maal niets van de griepvaccinatie. Niets! Voelde amper de prik, daarna niks meer gehad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
Wij zijn ook wel extreem gevoelige wezens Isa
Haha, ik had het precies andersom. Wat prik zelf betreft dan - griepprik was beetje pijnlijk, covid prik vroeg ik me serieus van af of hij wel écht gezet wasquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik voelde echt he-le-maal niets van de groepvaccinatie. Niets! Voelde amper de prik, daarna niks meer gehad.
Daar ben ik nog wat te jong voor geloof ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Blues het volgende:
Ik had best last van de pneumokok. Van de griep niks.
Jaja, je versprak je gewoon en nu IS HET OUT!!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Griepvaccinatie. Voor de wappies denken dat we in kuddes worden gevaccineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |