quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou beter letten ze goed op inderdaad, er zitten ook wat roeiers van me te trainen in Portugal dus zal eens bellen of ze niet zijn weggewaaid ondertussen
Zijn er roeilocaties in Portugal? Anyway ik zou niet te lang wachten.. Morgen komt Domingo al ... ook al is het pas zaterdagquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou beter letten ze goed op inderdaad, er zitten ook wat roeiers van me te trainen in Portugal dus zal eens bellen of ze niet zijn weggewaaid ondertussen
Verschillende stuwmerenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zijn er roeilocaties in Portugal? Anyway ik zou niet te lang wachten.. Morgen komt Domingo al ... ook al is het pas zaterdag
OK .. bij veel neerslag moet je niet op een stuwmeer of een rivier zijn ...quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Verschillende stuwmerenZe hebben echt ook een paar locaties met goed geoutilleerde roeicentra compleet met koks etc. meestal te duur voor studenten maar de roeibond is er de laatste jaren vaker
Dikke Tsunami, pak de selfiestickquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
Bij de Franse kust is een golf van 20 meter hoogte gemeten ...
In Belgie hing gisteren iemand in een vlaggemast vlag te spelenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
Bij de Franse kust is een golf van 20 meter hoogte gemeten ...
Ja dat zag ik.... tegen de wind in nog welquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Belgie hing gisteren iemand in een vlaggemast vlag te spelen
Hey Marcquote:
Hier wel oke,quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MarcHoe gaat die, deze week weer gewerkt of niet?
Was vast weer even wennen na zo lange tijd niet op je werk te zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel oke,
ja, heb me weer in de hel mogen melden
En hoe is het met jou?
Eetsmakelijkquote:
Al opquote:
Mooi zo, ik lust ze niet heb ze in allerlei varianten geprobeerdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |