quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou beter letten ze goed op inderdaad, er zitten ook wat roeiers van me te trainen in Portugal dus zal eens bellen of ze niet zijn weggewaaid ondertussen
Zijn er roeilocaties in Portugal? Anyway ik zou niet te lang wachten.. Morgen komt Domingo al ... ook al is het pas zaterdagquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou beter letten ze goed op inderdaad, er zitten ook wat roeiers van me te trainen in Portugal dus zal eens bellen of ze niet zijn weggewaaid ondertussen
Verschillende stuwmerenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zijn er roeilocaties in Portugal? Anyway ik zou niet te lang wachten.. Morgen komt Domingo al ... ook al is het pas zaterdag
OK .. bij veel neerslag moet je niet op een stuwmeer of een rivier zijn ...quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Verschillende stuwmerenZe hebben echt ook een paar locaties met goed geoutilleerde roeicentra compleet met koks etc. meestal te duur voor studenten maar de roeibond is er de laatste jaren vaker
Dikke Tsunami, pak de selfiestickquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
Bij de Franse kust is een golf van 20 meter hoogte gemeten ...
In Belgie hing gisteren iemand in een vlaggemast vlag te spelenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
Bij de Franse kust is een golf van 20 meter hoogte gemeten ...
Ja dat zag ik.... tegen de wind in nog welquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Belgie hing gisteren iemand in een vlaggemast vlag te spelen
Hey Marcquote:
Hier wel oke,quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MarcHoe gaat die, deze week weer gewerkt of niet?
Was vast weer even wennen na zo lange tijd niet op je werk te zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel oke,
ja, heb me weer in de hel mogen melden
En hoe is het met jou?
Eetsmakelijkquote:
Al opquote:
Mooi zo, ik lust ze niet heb ze in allerlei varianten geprobeerdquote:
quote:
Nee glaasje waterquote:
Kook jij een glaasje water water in witte wijn?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee glaasje water
Wel gekookt in witte wijn.
Nee ik kook een glaasje water water niet in witte wijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kook jij een glaasje water water in witte wijn?
Gelukkig maar,quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik kook een glaasje water water niet in witte wijn.
Al zou ik het wel kunnen
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
zonde van dat water om dat te misbruiken om dat bocht erin te koken
En zo is dat.quote:
U heeft gesproken en u bent een wijze man.quote:
Morguh Pullupquote:
Hoi Dotquote:
Hey Prisha Ja een dikke pluim voor Pullup,quote:
O wat leuk Prisha. Waar ligt vogeleilandquote:Op zaterdag 4 november 2023 08:13 schreef Prisha het volgende:
Ik heb met Natuurmonumenten een excursie geboekt naar " vogeleiland" in januari. Alleen met scherming zal het lastig fotograferen worden. Als dit mooi was doe ik het wellicht in het voorjaar nog een keer tijdens daglicht.
Vaar met zonsondergang mee naar Vogeleiland.
Vaar in de middag mee naar het Vogeleiland terwijl het steeds donkerder wordt. In de schemering lopen we door de jungle van het Vogeleiland naar de vogelkijkhut. Welke vogel zingt het langst door? Boven het water scheren vleermuizen. De zon gaat langzaam onder terwijl we terug varen naar het boothuis.
hmm goeie vraagquote:Op zaterdag 4 november 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk Prisha. Waar ligt vogeleiland
Er zijn leuke plaatsen altijd om vogels te kijken. Mijn fysio gaat ook altijd overal kijken. Mijn broer ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmm goeie vraagIk geloof ergens in de noordoost polder
Morguh Chanelquote:
Nu al?quote:
Hmmmm,quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd voor een opkikker?
[ afbeelding ]
Beetje klimmen op een damwandje
[ afbeelding ]
Ja las het .. Daar heb ik ook ooit eens geklommenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm,
dat kan ook heel erg fout gaan
https://www.ad.nl/binnenl(...)derfeestje~a1d32f90/
Ik zou het zo doen. Maar het is vast niet in de buurt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd voor een opkikker?
[ afbeelding ]
Beetje klimmen op een damwandje
[ afbeelding ]
Zwitserland vlak boven het Lago Maggiorequote:Op zaterdag 4 november 2023 16:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Maar het is vast niet in de buurt.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm,
11 jaarquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm,
Paar keer ook gedaan met kinderfeestjes ....quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm,
bleiburg laatste spel tegquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwitserland vlak boven het Lago Maggiore
Gefeliciteerd... Tijd voorquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg laatste spel teg
köttmannsdorf gewonnen 2:4
Mooi plekje van de wereld. Zwitserland is sowieso een prachtland.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwitserland vlak boven het Lago Maggiore
Volgens mij staan jullie nu nog op 3e plaatsquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:18 schreef mario390 het volgende:
we beenden de herbst op 4 van 16 mannschaften
Lekker veel borrelen op het Meer van Genevequote:Op zaterdag 4 november 2023 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi plekje van de wereld. Zwitserland is sowieso een prachtland.
Veel geweest als kind, we hadden vroeger een huis in Lausanne. Ik kom er nu alleen nog op bezoek bij een vriendin.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 4 november 2023 17:24 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat onze volleyballer
in amstetten gewinnen we zijn
laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |