Ja!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb een dèjavu Exode, is jou dat niet eerder overkomen?
Hahaha ik wist het!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef exode het volgende:
[..]
Ja!
Vorig jaar dus, had je mij niet even vooraf kunnen herinneren?
Ik stond daar en dacht....AGAIN?!
Maar ik laat dit niet zomaar gebeuren he, recept opgezocht en ik ga het gewoon zelf maken binnenkort.
Mijn leven is een vicieuze cirkel.quote:
Ik vond het een leuk hotelquote:Op donderdag 2 november 2023 22:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij waren pas in Soest en toen zag ik een bordje met dat Kontakt der Kontinenten. Die naam! Even de historie uitgezocht. Ik ga kijken, goeie tip.
@:Lemijn Ik ga nog eens kijken bij Campanile. Er was een reden waarom ik dat weer heb weggeklikt.
Wat een Amersfoort-clan zit hier eigenlijk.
Onze Herfstversiering is uit de woonkamer verdwenen en B is de eerste KerstLego set aan het bouwen. Dus Christmas is coming!quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:17 schreef LeSage het volgende:
Hoezo kerst? Het is gewoon volle bak herfst hier hoor
Volgende keer dus éérst hier melden dat je van plan bent om een pumpkin spice latte te halen, dan weten wij dat we je moeten waarschuwen!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:59 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn leven is een vicieuze cirkel.
Verloofde wordt gek van me, ik ben zo ontzettend onrustig. Ik sport altijd op vrijdagochtend maar dat lukte vandaag niet. Ik ga vanmiddag maar alsnog, wie had dat een jaar geleden gedacht, dat ik uit vrije wil op vrijdagmiddag zou gaan sporten.
Had je 'm niet stiekem een duwtje kunnen geven vannacht?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier nog een déjà vu idd![]()
Maar patattekes als pleister is ook lekker![]()
Zowaar, de schutting staat nog. En ik hoopte zó dat ie zou omflikkeren want dan wordt ie iig gemaakt. HelaasNu maar bij elke storm hopen dat ie neergaat, scheelt me stress
Doe ik bij de volgende stormquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Had je 'm niet stiekem een duwtje kunnen geven vannacht?
'Exode, het is GEEN oktober. Hoe vaak moeten we dit nog zeggen?!'quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgende keer dus éérst hier melden dat je van plan bent om een pumpkin spice latte te halen, dan weten wij dat we je moeten waarschuwen!
En vakantiepark dingen voor 1 nachtje? Wij hebben een heel fijn verblijf gehad bij het Eekhoornnest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb natuurlijk al deze hotels al gevondenMaar die hebben of geen plek of willen ons op 2 kamers of zijn gruwelijk duur. Airbnb: niks.
Vanmiddag maar eens een knoop over doorhakken. Eerst een radioactive flight door de scan. Ik heb mezelf een krullenkapper kado gedaan tijdens de 3,5 uur wachttijd.
Het is de enige koffiespecialiteit die ik echt lekker vind. Vooral de kruiden, wat eigenlijk speculaaskruiden zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:36 schreef Nijna het volgende:
Is dat nou lekker zo'n pumpkin spice latte? Ik heb helemaal niks met pompoen, dus het zou niet in me opkomen om het te kopen zeg maar.
Vanmorgen gaan hardlopen... het lijkt of het sinds ik covid heb gehad vorige maand, alleen maar rottiger loopt(en ik liep al als een ouwe sok...). Ik baal er zo van.
Maar goed, ik ben wel weer gegaan zullen we dan maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |