SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Avila zou bij RKC niet misstaan maar bij Salah-Eddine heb ik het zelfs dat de Eredivisie te hoog gegrepen is. Maar die Martha speelt dus linksbuiten bij Jong Ajax? En dat moet naast Hato spelen die ook nog maar 17 is en eigenlijk ook slecht speelt alleen is hij (terecht) niet de zondebok.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vrouwenelftal
Nooit zien spelen maar slechter dan avila kan haast niet denk ik dan. Salah eddine is wel klaar dan.
Ja het is een aparte keuze op papier. We gaan het zien.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Avila zou bij RKC niet misstaan maar bij Salah-Eddine heb ik het zelfs dat de Eredivisie te hoog gegrepen is. Maar die Martha speelt dus linksbuiten bij Jong Ajax? En dat moet naast Hato spelen die ook nog maar 17 is en eigenlijk ook slecht speelt alleen is hij (terecht) niet de zondebok.
Nee het is nog vreemder, rechtsbuiten speelt die soms en linksachter.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Avila zou bij RKC niet misstaan maar bij Salah-Eddine heb ik het zelfs dat de Eredivisie te hoog gegrepen is. Maar die Martha speelt dus linksbuiten bij Jong Ajax? En dat moet naast Hato spelen die ook nog maar 17 is en eigenlijk ook slecht speelt alleen is hij (terecht) niet de zondebok.
Is een recentere foto dan de rest van de OP waar allemaal spelers staan die er niet meer zijn en een prijs van twee jaar geleden.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In plaats van dat iemand nu eindelijk die laatste foto uit de OP flikkert.
Misschien een zwarte rand er om heenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In plaats van dat iemand nu eindelijk die laatste foto uit de OP flikkert.
‘Never forget’quote:Op donderdag 2 november 2023 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien een zwarte rand er om heen
“Het is geen linksback”, maar speelt Hato dan niet op linksback?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Avila heb ik wel een beetje gezien"
Zei ie dat?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Avila heb ik wel een beetje gezien"
Sjon wil eigenlijk in elk interview zeggen dat het matig tot slechte aankopen zijn maar hij draait er steeds vrij kunstig omheenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Het is geen linksback”, maar speelt Hato dan niet op linksback?
John is niet onder de indruk
Voordeel is wel dat die jongens ervaring hebben in de KKD.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks staat heel Jong Ajax in Ajax 1.
Zo’n beetje alle aankopen van Mislintat hebben recente ervaring op het tweede niveau hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat die jongens ervaring hebben in de KKD.
Grappigquote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat die jongens ervaring hebben in de KKD.
Ik zie echt een wereld van verschil in de manier van voetballen onder Steijn en nu.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef BobW het volgende:
Berghuis kon al goal en 2 assists hebben.
Vrij bedrijvig aan het voetballen, net als de rest van Ajax.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de fuck is Berghuis allemaal aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |