Welk vak sta je vandaag Klaas ouwe Ajaciedquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
in dit gevalt heeft het niet met het dak te maken maar de logiistiek erom heen
de mensen die ernaar toe moeten
files
bomen op het spoor naar de betonbak
of volendam wel op tijd kan arriveren in het stadion
enzovoorts enzovoorts
ok hansquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
files
enzovoorts enzovoorts
gevaltquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
files
enzovoorts enzovoorts
een van de 3 spitsen van 15+ miljoen moet toch wel kunnen renderen zou je zeggenquote:Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
Hopelijk kan er vandaag een streep onder en pakken we een ruime overwinning. Ik ben benieuwd of Mikautadze onder John wat meer vertrouwen gaat krijgen.
15e.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Morgen staan we 15e (of 16e, afhankelijk van doelsaldo)
Gwenette?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Marthaaa! Marthaaa! Marthaaa!
(Kenners weten dit)
Die heb ik vaker zien spelen dan deze, schijnt een aanvaller geweest te zijn die nu als back speelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Gaai is wel heel slecht maar dat ze ene Martha van het vrouwenelftal erin zetten gaat wellicht ook een beetje ver.
Ik weet wel wat hij heeft gedaan, maar ik reageerde op het stukje dat niemand het vergeten isquote:Op donderdag 2 november 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies maar hij zong iets over Utrecht toen hij de arena passeerde met z'n aangepaste auto, toen een persona non grata bij de trommelboys.
vrouwenelftalquote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die backs zijn wel heel slecht maar dat ze ene Martha van het vrouwenelftal erin zetten gaat wellicht ook een beetje ver.
Nee, het is en blijft een wildebras wat dat betreft. Prima spits in een tweespitsen systeem naast een afmaker.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bij hem nog wel het idee dat het eruit kan komen. Moet inderdaad wel iets aan zijn balans gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |