Doet niets af aan mijn punt volgens mij.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hamas kritische journalisten te woord zal staan.
Tja, er komt alleen naar buiten wat Israël graag naar buiten ziet komen. Heel soms sijpelen er wat beelden door, maar uiterst beperkt.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het is heel jammer om te merken. Dat bijv een NRC, die ik hoog achtte, zoveel misinformatie de wereld in slingerde. Headlines zelfs. Met incorrecte informatie.
En dan achteraf excuses aanbieden, ergens klein.
Objectieve bronnen zijn in deze oorlog moeilijk verkrijgbaar.
Al acht ik een NRC nog wel betrouwbaarder dan een Hamas.
Kijk jij er ook naar uit?quote:Op donderdag 2 november 2023 21:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Miljoenen moslims wereldwijd kijken uit naar Nasrallah z'n speech en iedereen verwacht van hem dat hij Israel de oorlog verklaart
https://www.aljazeera.com(...)eclare-war-on-israel
“Millions of Arabs will be watching his speech across the world. They will listen to the only leader in the region that is capable of speaking to their anger and despair by telling them that he will act and support Palestinians in Gaza, who face an existential threat of expulsion.”
Leuke quote, maar misschien goed om even duidelijk te maken van wie het afkomstig is.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Miljoenen moslims wereldwijd kijken uit naar Nasrallah z'n speech en iedereen verwacht van hem dat hij Israel de oorlog verklaart
https://www.aljazeera.com(...)eclare-war-on-israel
“Millions of Arabs will be watching his speech across the world. They will listen to the only leader in the region that is capable of speaking to their anger and despair by telling them that he will act and support Palestinians in Gaza, who face an existential threat of expulsion.”
Nah, niet echt.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, er komt alleen naar buiten wat Israël graag naar buiten ziet komen. Heel soms sijpelen er wat beelden door, maar uiterst beperkt.
Jah, wel echt.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah, niet echt.
Headlines van het NRC over dat Israël dat ziekenhuis gebombardeerd had. Bleek niet te kloppen. De bron kwam van het Hamas-persbureau, letterlijk overgenomen door het NRC.![]()
Excuses kwamen later. Maar wel ergens achteraf.
- Wat er precies gaande was onder het bewind van IS was niet duidelijkquote:Op donderdag 2 november 2023 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jah, wel echt.
Niet voor niets dat letterlijk alle communicatielijnen werden neergehaald door de Israeliers. Zelfs nu weet niemand wat zich daar daadwerkelijk afspeelt. Ik kan mij bijna geen ander groot conflict herinneren, in deze moderne tijd, waarbij hetzelfde aan de orde is.
Headlines dat Israël dat ziekenhuis bombardeerde, bleek niet zo stellig te zijn in de werkelijkheid als het NRC verkondigde. Excuses dus, ergens achteraf.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jah, wel echt.
Niet voor niets dat letterlijk alle communicatielijnen werden neergehaald door de Israeliers. Zelfs nu weet niemand wat zich daar daadwerkelijk afspeelt. Ik kan mij bijna geen ander groot conflict herinneren, in deze moderne tijd, waarbij hetzelfde aan de orde is.
Ik vind dit nogal spannend, ben ik nou gek? Wat als ze de oorlog verklaren?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Aan dat filmpje kan je al zien dat er iets groots gaat worden aangekondigd
[ twitter ]
Dat niet kan bewezen worden dat Israël achter dat bombardement zat en dus NRC daar niet stellig over had moeten zijn is waar.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Headlines dat Israël dat ziekenhuis bombardeerde, bleek niet zo stellig te zijn in de werkelijkheid als het NRC verkondigde. Excuses dus, ergens achteraf.
Bijzonder hè. Om dat te bedenken. Dat 500 (tot wat was het, 800?) slachtoffers door een Palestijnse afzwaaier zou kunnen komen.
Juist. Dus headlines met 'Israël bombardeert dit ziekenhuis' is een duidelijk bewijs dat onze media niet in de zak van Israël zit.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat niet kan bewezen worden dat Israël achter dat bombardement zat en dus NRC daar niet stellig over had moeten zijn is waar.
Andersom is het ook nog niet bewezen dat Hamas verantwoordelijk is.
Dat kan niet zonder onderzoek ter plaatse.
is dus niet waar.quote:er komt alleen naar buiten wat Israël graag naar buiten ziet komen
Ha veel van de fokkers in dit topic zouden dat een fantastisch bericht vinden. Alleen staat het in de Volkskrant wat linkse ellende is met artikelen waar niks van klopt en vol met opiniestukken die nergens op slaan. Dat is balenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
Op de Volkskrant website verscheen vanavond een kort interview met een Israëlisch oud-parlementslid, en een kennis van Geert Wilders.
https://www.volkskrant.nl(...)ede-hebben~b29ba97d/
Fijn dat ze maatregelen nemen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:12 schreef moby_jones het volgende:
Als je je zorgen maakt over de wetteloosheid op de Westelijke Jordaanoever goed nieuws
[ twitter ]
Koop veel 🍿en 🍺quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal spannend, ben ik nou gek? Wat als ze de oorlog verklaren?
Meh, dan geven ze het verrassingseffect op. Als ze massaal hadden willen aanvallen, hadden ze dat gedaan op het moment dat Israël dat het minst verwachtte.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal spannend, ben ik nou gek? Wat als ze de oorlog verklaren?
ik koop altijd veel popcorn en bierquote:
dat zijn ze sinds 7 oktober al kwijtquote:Op donderdag 2 november 2023 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Meh, dan geven ze het verrassingseffect op. Als ze massaal hadden willen aanvallen, hadden ze dat gedaan op het moment dat Israël dat het minst verwachtte.
Het wordt gewoon een beetje borstklopperij en gedreig, zoals altijd.
Waarom reageer je hier zo heftig op? miljoenen op 1,2 miljard moslims is toch helemaal niet veel?quote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuke quote, maar misschien goed om even duidelijk te maken van wie het afkomstig is.
Kunnen we gelijk de grootheidswaanzin in perspectief plaatsen.
Wat je hier doet is een uitspraak van iemand als feit neerzetten. En dan ook nog eens verkeerd.
Zie je het al voor je dat deze zelfde linkse gekkies achter moslims aanlopen en SHAME roepen bij elke aanslag in naam van Islam? Zonder de dubbele standaard zouden ze helemaal geen standaard hebben.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:16 schreef Scorpie het volgende:
“Pro Palestina is geen anti-Joods hoor, echt niet”
Meanwhile:
https://streamable.com/pd69vn
Nou, een echte stap vooruit. Wat een idee...quote:Op donderdag 2 november 2023 22:12 schreef moby_jones het volgende:
Als je je zorgen maakt over de wetteloosheid op de Westelijke Jordaanoever goed nieuws
[ twitter ]
Als je 1 zo’n gast tijdens een pro-Palestina demo aanraakt wordt je direct in de boeien geslagen, als ze je niet eerst lynchen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat deze zelfde linkse gekkies achter moslims aanlopen en SHAME roepen bij elke aanslag in naam van Islam? Zonder de dubbele standaard zouden ze helemaal geen standaard hebben.
Het is ook geen pro Palestijnen ding. Het is een anti Israël en vaak ook nog anti joden ding.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat deze zelfde linkse gekkies achter moslims aanlopen en SHAME roepen bij elke aanslag in naam van Islam? Zonder de dubbele standaard zouden ze helemaal geen standaard hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |