Ehmmm,quote:Op donderdag 2 november 2023 19:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat is het nut van oorlog met Iran, behalve meer instabiliteit en slachtoffers?
Zat er aan te komen natuurlijk. Dat wordt een pittig klusje voor Israël. Totaal ander orde dan Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Voor zover ik begrepen heb gaat Hezbollah morgen de oorlog verklaren aan Israel. Er is zelfs een extra Iraanse legion die normaal in Syrie zit naar Libanon gekomen. En Wagner/Rusland wilt een extra air defense sturen. 🤔
Spannende dag morgen
https://www.jns.org/hamas(...)-iran-and-hezbollah/
Hamas leaders feel betrayed by Iran and Hezbollah
Een nachtmerrie, volle oorlog met Iranquote:Op donderdag 2 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmm,
- einde hamas
- einde hezbollah
- einde iran
- einde yemenitische burgeroorlog
- positieve invloed op oekraine-rus oorlog
En ik zal nog wel wat vergeten.
Was het maar zo makkelijk. Goh wat heb jij telkens steeds een totaal gebrek aan realisme zeg. Moet Oekraïne ook, die hadden allang in de Krim moeten zijn zei je heel wat maandjes geleden.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmm,
- einde hamas
- einde hezbollah
- einde iran
Nee, golf oorlog 3.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een nachtmerrie, volle oorlog met Iran
Maar eens kijken hoe heet de soep gegeten wordt. Wat is het verschil tussen zeggen dat je morgen de oorlog gaat verklaren met dat je het nu doet? De vijand nog even een dagje de tijd geven om voor te bereiden? Ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Voor zover ik begrepen heb gaat Hezbollah morgen de oorlog verklaren aan Israel. Er is zelfs een extra Iraanse legion die normaal in Syrie zit naar Libanon gekomen. En Wagner/Rusland wilt een extra air defense sturen. 🤔
Spannende dag morgen
https://www.jns.org/hamas(...)-iran-and-hezbollah/
Hamas leaders feel betrayed by Iran and Hezbollah
Looks who's talking, meneer "rus gaat nukes gebruiken".quote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Goh wat heb jij telkens steeds een totaal gebrek aan realisme zeg.
Ah, ja. ik bedoelde 1967.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Twee: Egypte en Syrie. Libanon en Jordan deden wijzelijk niet mee
Irak deel 2 was een regelrechte ramp voor de regio, oorlog in/met Iran zal eveneens uitlopen op een ramp waar iedereen jarenlang de rotte vruchten van zal plukken.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, golf oorlog 3.
Alleen was irak in deel 1 & 2 beter bewapend. En het iranese regime zelf heeft amper steun onder de bevolking.
Hoe gaat het met het Russische offensief? Zijn ze al bij het doel? Of duurt het nog een dag of drie?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Goh wat heb jij telkens steeds een totaal gebrek aan realisme zeg. Moet Oekraïne ook, die hadden allang in de Krim moeten zijn zei je heel wat maandjes geleden.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bijna al onze militair materieel gaat naar Oekraïne of is er al, veel kan Nederland niet meer doen vrees ik
Heb ik nooit ergens gezegd, maar jij snapt het woordje mogelijkerwijs ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Looks who's talking, meneer "rus gaat nukes gebruiken".
De huidige situatie is ook kut.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Irak deel 2 was een regelrechte ramp voor de regio, oorlog in/met Iran zal eveneens uitlopen op een ramp waar iedereen jarenlang de rotte vruchten van zal plukken.
Patstelling hé, zoals ik al maanden beweer. En wat ook al zo vaak bij Boekestijn en De Wijk langsgekomen. Ook goed voorspeld.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het Russische offensief? Zijn ze al bij het doel? Of duurt het nog een dag of drie?
Zonder Iran, Hezbollah en Rusland is het ook einde Syriequote:Op donderdag 2 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmm,
- einde hamas
- einde hezbollah
- einde iran
Krijg de indruk dat irak wonder boven wonder redelijk stabiel is. En let op: stabiel, niet perfect ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
Irak deel 2 was een regelrechte ramp voor de regio,
Net zoals ik nergens gezegd het dat ze binnen een aantal maanden op de krim zouden zijn, maar jij snapt mogelijkerwijs bepaalde woordjes niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb ik nooit ergens gezegd, maar jij snapt het woordje mogelijkerwijs ook niet.
Zo stabiel dat o.a. IS kon ontstaan in de nasleep van de oorlog in Irak en de burgeroorlog in Syrië. Die oorlog was een grote geopolitieke clusterfuck.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat irak wonder boven wonder redelijk stabiel is. En let op: stabiel, niet perfect ofzo.
En de eventuele rotzooi er om heen, wat zullen we zeggen, die is naadloos in de rotzooi van vandaag over gegaan?
De wereld is beter af zonder het gestook van de ayatollahs.
Hey, jij mag het van mij een fantastisch idee vinden om niks te doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo stabiel dat o.a. IS kon ontstaan in de nasleep van de oorlog in Irak en de burgeroorlog in Syrië. Die oorlog was een grote geopolitieke clusterfuck.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De roep om meer oorlog is nog kutter.
Dan kun je gelijk ook een robbertje vechten met Rusland om Syrië, uitstekende ontwikkeling als je in de mondiale lijkzakkenindustrie hebt geïnvesteerd.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, jij mag het van mij een fantastisch idee vinden om niks te doen.
Maar bekijk het lijstje met conflicten nog even en voeg idd even Syrie er aan toe, Libanon trouwens ook, ook gewoon een land wat consequent een speelbal is van de ayatollahs, informeer je even oppervlakkig over het aantal doden,
En vertel jezelf dan nogmaals:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |