Qua wind zullen we hier weinig tot geen last van krijgen, daarvoor gaat Domingos veel te zuidelijk.quote:
Godsklere wat een snelheidquote:
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radioquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:40 schreef Red_85 het volgende:
Tyfusweer.
Wanneer wordt het weer eens een keer droog?
Bende.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radio
Ja als je naar de meeste modellen kijkt, alle dagen tenminste 4 mm de komende 14 dagen. Beste dag volgende week zal waarschijnlijk dinsdag zijn waar ook iets van zon te zien is waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radio
Ah joh..... kom op. Nog maar een maand of 5 grijs en grauw.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:40 schreef Red_85 het volgende:
Tyfusweer.
Wanneer wordt het weer eens een keer droog?
Inderdaad! Grijs, nat, amper tot geen zon en 10-12 graden. Typisch Nederlandse herfst treurnisquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:44 schreef THEFXR het volgende:
het is normaal weer voor de tijd van het jaar.
Vanaf maart weer >25 aub. Tot die tijd 0-10 graden, slagregens, wind, blubber, grienen en dikke mist met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah joh..... kom op. Nog maar een maand of 5 grijs en grauw.![]()
...![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig later dan vorig jaar. Het is nog niet extreem koud, maar doe het ook een beetje uit bescherming. Krijg met koudere temperaturen en wind al snel last van droge handen en bijbehorende ongemakkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En, hoe vonden ze het dat je langskwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |