Hier zeker.quote:
Ben niks anders gewend. Tenzij het om onweer gaat uiteraard, dan is dit een droog eiland.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel regen voor @:Nattekat zie ik
Hier ook. Fijn om weer eens een "normale" dag te hebben.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier in het ZO tot nu toe een prima dag hoor, best veel zon ook. Pas vanavond even een buienlijn die lijkt over te trekken. Tot en met zondag lijkt het verder behoorlijk oké te worden met weinig regen.
Ik ben die regen echt meer dan spuugzat.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week ook een beste plons water.
Alleen de temperatuur kan er nog mee door. 10-13 graden is wel ok
Dit hele jaar hoor. Voorjaar was ook zeiknatquote:Op donderdag 9 november 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
Dit moet toch wel een van de natste periodes ooit geweest zijn, toch??
Nee, Volendam. Microklimaatje hier hoor. Zal door alle cocaïne uit Colombia komen denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je nog lekker in Spanje met je reet?
Behalve van half mei tot eind juniquote:Op donderdag 9 november 2023 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit hele jaar hoor. Voorjaar was ook zeiknat
Tot half mei was het koud en nat. Daarna iets van 34 dagen droog en begon het gedram over droogte.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit hele jaar hoor. Voorjaar was ook zeiknat
En daarna op een weekje in september na continu regenquote:Op donderdag 9 november 2023 15:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tot half mei was het koud en nat. Daarna iets van 34 dagen droog en begon het gedram over droogte.. We voeren te veel af
Nee, mid Augustus hadden we ook gewoon een warme en droge 10 dagen.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarna op een weekje in september na continu regen
quote:Op donderdag 9 november 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nog geloven in zoiets als een “Neerslagtekort” doen niet meer mee. Alle grond in Nederland heeft voor de komende eeuw genoeg water. En fuck de wintertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |