Hij heeft vorig jaar met de VS-tour toch 'Women and Wives' gespeeld. Of was dat alleen eenmalig op moederdag toen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:13 schreef Aisumasen het volgende:
....knip....
Voor het eerst sinds 1990, toen hij een gedeelte op piano in een medley deed, voor het eerst sinds 1965 - 60 jaar! - de band-versie. Dat hij nooit meer solo-werk zal toevoegen - laatste toevoeging, nieuwe liedjes niet meetellend, was 'Temporary Secretary' ruim 10 jaar geleden - is allang geaccepteerd. En wie anders kan de Beatles-klassiekers nog uitvoeren?
“nieuwe liedjes niet meetellend”quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar met de VS-tour toch 'Women and Wives' gespeeld. Of was dat alleen eenmalig op moederdag toen?
Dat is een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik McCartney III zijn op één na beste album uit deze eeuw na Chaos & Creation. Ik vond het juist een verademing dat hij hier niet angstvallig hip probeerde te doen zoals op Egypt Station met de draak Fuh You. En dat hij het hier los liet om relevant te moeten zijn, maar gewoon puur opnam voor zijn eigen plezier. Dan is hij wat mij betreft op zo'n hipst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
“nieuwe liedjes niet meetellend”. Geloof een stuk of 5 keer aan begin tour, toen weer voorgoed gedegradeerd tot soundcheck-liedje. Nu al een klassieker trouwens, imho een van de weinige goede liedjes van zijn laatste album, wat (wederom imho) McCartney’s enige echt ondermaatse album is van de afgelopen 20 jaar. De tijd gaat snel, ondertussen heeft hij nog nooit zo’n lange periode tussen solo-albums gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |