Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je ben 'r rap bij![]()
Dat jij die duivelin hier loopt te verdedigen doet m'n kinderhart pijn
Ja, daarom is het ook allemaal kut.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?
Wel heel laag om dat in twijfel te trekken zonder enig bewijs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De zeldzame vorm die optreedt net als er onzedelijk stalkergedrag over je gepubliceerd word.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?
"Precies" Preciesquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Wat mild roddelvermaak? Boulie en consorten?? Daaaggquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Precies" Precies![]()
Nogal een verschil tussen wat bladen / tv programma's / etc. melden die met wat mild roddelvermaak komen (maar niet doelbewust mensen schaden) en deze teef. Als je dit vergelijkt met de psychopate die zonder gêne en geweten lachend levens kapotmaakt (dus alles, ongeacht uitkomst, publiceren wat likes geeft) denk ik dat je het gebrek aan normen bij de hyena niet waarneemt.
En dan ook nog regelmatig doen alsof ze 'nieuws' openbaart om mensen te helpen![]()
Het feit dat "spionnen" en "informatie" en "betalingen" leidend zijn in deze 'business', neemt natuurlijk niet weg dat er onderscheid is en er gradaties zijn: van dom -en tamelijk onschuldig- vermaak tot bewust kaput machen van mensen.
Verder geen fan v genoemde bladen en kutprogramma's!@
Ja, maar dat doen wij hier toch ook?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]dan zijn ze allemaal heel ranzig sneu, zo moeilijk is dit toch niet?
Als mensen vinden dat al het roddelen echt niet kan, wat komen ze hier in SHO doen dan, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen wij hier toch ook?
Ik vond dat hij op een vervelende manier medekandidaten benaderde, en bij een opdracht moest hij een sleutel vinden in bepaalde ruimtes. De andere kandidaten moesten in dezelfde ruimtes naar aanwijzingen zoeken. Tim vond het nodig om zo'n beetje alle voorwerpen te slopen. Ging daar echt als een malle tekeer. Waardoor de rest dus niet instaat was om de aanwijzingen te vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun je daar iets over vertellen?
https://www.mediacourant.(...)-af-wat-wil-politie/quote:Tim den Besten is ziek, maar BLVD vraagt zich af: ‘Wat wil politie?’
Tim den Besten zit ziek thuis met een zeldzame vorm van kanker, maar RTL Boulevard vraagt zich desondanks toch af wat de politie nou van hem wil. “Er zijn verontrustende berichten.”
Het is verschrikkelijk wat er aan de hand is met Tim den Besten. Op slechts 36-jarige leeftijd is hij getroffen door een zeldzame vorm van kanker en er wordt nog gewacht op uitslagen, voordat men hem überhaupt kan behandelen. Het nieuws werd donderdagavond bekendgemaakt, na een dag vol speculaties en geruchten over de VPRO-ster.
Strafbare feiten
Yvonne Coldeweijer had eerder die dag naar buiten gebracht dat Het Parool werkt aan een onthullend artikel over Tim en dat zelfs de politie erbij betrokken is. Dat nieuws werd natuurlijk compleet overschaduwd door het latere statement van zijn advocaat dat de presentator ziek is, maar haar informatie klopt wel gewoon. Het staat er los van.
De VPRO heeft bevestigd dat ze vragen hebben gekregen van Het Parool en de politie laat aan RTL Boulevard weten: “We zijn bekend met deze berichten, die gepubliceerd zijn op het kanaal van Yvonne Coldeweijer. We hebben het in onderzoek. We onderzoeken om welke strafbare feiten het gaat en we onderzoeken wie de verdachte is.”
Verontrustend
Hoewel Tim dus ernstig ziek is, weerhoudt dat RTL Boulevard er niet van om toch uit te vogelen waar dat onderzoek nou precies over gaat. “Al sinds gisterenmiddag ontvangen wij op de redactie, maar ook Yvonne Coldeweijer en haar juicekanaal, zeer verontrustende berichten over Tim den Besten”, aldus presentator Eddy Zoëy.
Eddy even later in de uitzending: “Dan toch even over het politieonderzoek en Het Parool dat erover wil gaan schrijven… Ik denk dat het hem op dit moment helemaal niet bezighoudt, maar wat weten we daar dan van?”
‘Het speelt’
Mediakenner Rob Goossens geeft aan dat die informatie van Yvonne inderdaad gewoon klopt. “Het speelt wel degelijk. De politie heeft natuurlijk gisteren ook al aan ons bevestigd dat er een onderzoek gaande is. Tim zijn advocaat zegt erover dat zij van niks weten en dat ze zich ook geen enkele zorgen maken over het Parool-artikel.”
Hij vervolgt: “Voor de duidelijkheid ook nog: je zou zeggen dat hij een advocaat heeft omdat hij misschien toch wel nattigheid zou voelen, maar daar is echt geen sprake van, want het is vooral iemand die namens hem en de familie het woord voert. Ik kan me voorstellen dat hij op dit moment wat anders aan z’n hoofd heeft.”
Vreselijke ziekte
En dat is natuurlijk waar. Wat er precies speelt rondom Tim is onduidelijk, maar het belangrijkst is natuurlijk dat hij gezond uit deze strijd komt. “Hij weet niet wat zijn kansen zijn. Tegelijkertijd is hij heel moe, hij slaapt heel veel, hij heeft medicatie. We kunnen ons alleen maar voorstellen wat voor hel hij momenteel doormaakt”, aldus Rob.
Volgens Rob hoeven we voorlopig ook niet op een publicatie over Tim te rekenen. “Het Parool zegt wel heel begrijpelijk dat ze daar op dit moment helemaal niets over willen zeggen.”
Ah, thanks! Misschien verklaard door zijn ziekte.quote:Op zondag 5 november 2023 12:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond dat hij op een vervelende manier medekandidaten benaderde, en bij een opdracht moest hij een sleutel vinden in een bepaalde ruimtes. De andere kandidaten moesten in dezelfde ruimtes naar aanwijzingen zoeken. Tim vond het nodig om zo'n beetje alle voorwerpen te slopen. Ging daar echt als een malle tekeer. Waardoor de rest dus niet instaat was om de aanwijzingen te vinden.
Bij die programma's was Tim ook altijd een enorme dramaqueen terwijl Nicolas het altijd zo mooi deed en serieus wilde aanpakken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij maakte met Nicolas Veul onder andere de indrukwekkende serie https://www.vpro.nl/programmas/100-dagen-voor-de-klas.html Om te ervaren hoe het is voor de klas te staan. Over de valkuilen, problemen, maar ook schoonheid van het docentschap.
Tjonge jonge, laat die jongen toch even een tijdje met rust man. Wat een gezuig van blvd etc. Dit soort dingen kun je toch prima een tijdje later even uitzoeken.quote:Op zondag 5 november 2023 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-af-wat-wil-politie/
Als je identiteit anderhalf jaar misbruikt wordt en andere mensen denken dat jij dit echt ben lijkt mij dat niet fijnquote:Op woensdag 8 november 2023 13:48 schreef roos94 het volgende:
Nounou als dat het is.
Niet ok natuurlijk maar dacht dat er tenminste iets zou komen dat hij 12jarigen had geleurd ofzo.
Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is waarom hij dit doetquote:Op woensdag 8 november 2023 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drie aangiftes tegen presentator Tim den Besten wegens nepprofielen op Grindr met namen en foto’s van anderen
Het verwachte Parool artikel.
Wat ze dus ook deden, waarna het een paar weken stil was en hij weer een nieuw profiel aanmaakte.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:00 schreef roos94 het volgende:
Je kan denk ik op elke enigzins moderne app wel een profiel rapporteren toch en zeggen dat je foto wordt misbruikt
als ik het goed begrijp hebben ze een gesprek gevoerd met Tim issie gestopt en een maand later weer begonnen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ze dus ook deden, waarna het een paar weken stil was en hij weer een nieuw profiel aanmaakte.
Om die 3 mensen te beschadigen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is waarom hij dit doet![]()
Mja, zeldzame kanker heb je of heb je niet. Je kunt niet een klein beetje zeldzame kanker hebben.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als het niet zo is schaam ik me uiteraard heel diep, maar iets zegt me dat de ziekte wat aangedikt is om het Parool artikel te proberen tegen te gaan .
Ja ook weer waarquote:Op woensdag 8 november 2023 14:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mja, zeldzame kanker heb je of heb je niet. Je kunt niet een klein beetje zeldzame kanker hebben.
Drievoudige identiteitsfraude door een BN'er (voorbeeldfunctie?).quote:Op woensdag 8 november 2023 13:48 schreef roos94 het volgende:
Nounou als dat het is.
Niet ok natuurlijk maar dacht dat er tenminste iets zou komen dat hij 12jarigen had geleurd ofzo.
Nooit meer naar huis.quote:De maximale straf voor identiteitsfraude is 5 jaar gevangenisstraf of een geldboete van ¤ 82.000
Parool vroeg hem op 9 Oktober om wederhoor, vanaf 10 Oktober was hij ziek.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als het niet zo is schaam ik me uiteraard heel diep, maar iets zegt me dat de ziekte wat aangedikt is om het Parool artikel te proberen tegen te gaan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |