abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211168982
Het zal maar naast je wonen. Of erger.. naast je liggen. Wandelende horror brrr
pi_211168991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:36 schreef Hexagon het volgende:
Mooi is anders. Maar ze moet het verder zelf weten. Ze ziet er ook weer niet lelijker uit dan de gemiddelde kort pittig kapsel-Ria die je bij het dozijn tegenkomt. Dus niemand heeft er echt last van.

Haar gaan uitkotsen omdat ze er gek uitziet is ook zeer triest.
Lol, heerlijk politiek correct.. u bent geslaagd voor de inclusie-test.
pi_211169006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Lol, heerlijk politiek correct.. u bent geslaagd voor de inclusie-test.
Vervallen muren met graffiti zijn toch ook gewoon veel mooier dan een nette gallerij met plantjes?

Dat zijn gewoon feiten hoor :{w
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211169063
quote:
ik wil niks zeggen, maar die eerste afbeeldingen is volgens mij nu ook niet bepaald een 'ervoor'-foto... dat ziet er ook uit alsof ze daar al de nodige bewerkings-maatregelen ondernomen heeft en weinig natuurlijks op dat beeld te zien is (al kunnen het ok overdreven foto-filters zijn die die huid zo raar doen verschuinen)

ik vind beide fotos eigenlijk niet mooi, maar als ze zelf wel tevredn is met hoe ze op die fotos staat os dat voor haar vermoedelijk het allerbelangrijkste en maakt het ook niet zo heel veel uit wat ik verder erover zou denken of andere keuzes qua uiterlijk zou nemen... het is nu eenmaal haar vrijheid en volgens mij benadeeld ze er niemand mee.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211169113
quote:
“De hele maatschappij is hetzelfde, met allemaal twee voeten, twee oren en een neus. ..."
Als je 18 miljoen verschillende mensen ZO simpel generaliseert, en ook geen controle hebt over je generalisatie, dan heb je iets dat toch wel nog voorbij autisme ligt. Ook al dat je de mening van je ouders en kinderen volledig naast je neer legt zonder je er zorgen over te maken. Als ik het goed lees, heeft de vader van haar kinderen het al wel voor gezien gehouden.

Haar kinderen zullen de volgenden zijn die haar in de steek laten. Als ze 18 zijn, zullen ze uit huis wel wegvluchten, als ik het zo zie. En als hun moeder hen verwaarloost, zullen ze nog wel weggehaald worden.

Het gaat me er niet om dat deze vrouw dit doet. Moet ze helemaal zelf weten, helemaal haar eigen keus. Maar haar keuzes hebben ook effect op de mensen om haar heen. En dat ze dat niet ziet, of dat misschien zelfs willens en wetens negeert, kan alleen maar betekenen dat ze een psychische stoornis heeft.

Ze had alleen die tattoos en body mods moeten nemen. Niet een man en kinderen erbij. Die zitten nu met de drama's en mogen het zelf uitzoeken. Want mama kan niet meer terug.
  Moderator/colorchick donderdag 2 november 2023 @ 16:24:06 #81
382129 crew  Donna
pi_211169122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik wil niks zeggen, maar die eerste afbeeldingen is volgens mij nu ook niet bepaald een 'ervoor'-foto... dat ziet er ook uit alsof ze daar al de nodige bewerkings-maatregelen ondernomen heeft en weinig natuurlijks op dat beeld te zien is (al kunnen het ok overdreven foto-filters zijn die die huid zo raar doen verschuinen)

ik vind beide fotos eigenlijk niet mooi, maar als ze zelf wel tevredn is met hoe ze op die fotos staat os dat voor haar vermoedelijk het allerbelangrijkste en maakt het ook niet zo heel veel uit wat ik verder erover zou denken of andere keuzes qua uiterlijk zou nemen... het is nu eenmaal haar vrijheid en volgens mij benadeeld ze er niemand mee.
Daar heeft ze die lippen waar ze het in het artikel over heeft. :')
pi_211169210
Zonder grappen; zij zat bij mij op de basisschool vroeger. Voor de geldende norm toen een heel mooie meid. Het leven heeft wel een loopje met haar genomen in de tussentijd...
't Echte en 't ware!
pi_211169269
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef maily het volgende:
KNETTERGEK
Maar non-binair moeten we wel serieus nemen?
  donderdag 2 november 2023 @ 16:43:26 #84
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211169301
Wat gaat ze laten doen als ze niet langer tevreden is ? Dat gevoel is vast niet blijvend immers. En als ze ouder is en de hele boel gaat verzakken ? :P
Heb innig te doen met haar kinderen. Van zo'n moeder zou je toch nachtmerries krijgen ? -O-

https://www.omroepbrabant(...)r-haar-ouders-missen

quote:
Ook haar kinderen van 5 en 7 merken dat mama 'anders' is. Dat werd pijnlijk duidelijk toen haar zoontje jarig was. "We hadden een kinderfeestje georganiseerd bij een speelpaleis, allemaal klasgenootjes uitgenodigd. Daar stonden we, te wachten met ballonnen en taart, maar niemand kwam opdagen."

Ze huilt, haar stem breekt: "Dat kun je niet uitleggen aan een kind. Mijn zoontje zei daarna 'Ik weet waar het aan ligt, mama, maar dat maakt niet uit. Want ik heb jou'."

[ Bericht 47% gewijzigd door deedeetee op 02-11-2023 16:49:18 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211169367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Daar heeft ze die lippen waar ze het in het artikel over heeft. :')
ze beklaagt zich bij die lippen dat iedereen zo op elkaar lijkt ... nuja, ik mag hopen voor haar dat haar looks niet opeens een hype gaan worden en over 6 maanden iedere jonge meid er zo bij gaat lopen.... dan zal die neus vast snel weer van sterk water gehaalt moeten worden, omdat ze dan niet uniek meer is :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 2 november 2023 @ 16:52:59 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211169380
Hahasimpsons.gif :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211169418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Maar non-binair moeten we wel serieus nemen?
ik denk dat er bij veel mensen die zich als non-binair identificeren ook een veelvoud aan psychische problemen kunnen spelen of er allerhande sociale gronden en een behoefte zich in sociale omgevingen een bepaalde rol te geven.

Daarin zal er best een overeenkomst zijn tussen wat deze dame doet en wat anderen op een andere manier doen of qua positie claimen...

maar ze hebben ook gelijk dat anderen hen dat recht niet zomaar moeten ontzeggen, of bewust hen deze keuze-vrijheid if zelf-definitie ontzeggen, enkel omdat die mesnen die dat ontzeggen zelf niet zich gelijk gevoelen of andere keuzes maken.

Zolang iemand deze keuzes voor zichzelf neemt en daarbij geen anderen benadeeld (of aantoonbaar zich niet bewust is van de gevolgen en consequenties van deze beslissing)... is het het volste recht van iemand dit soort keuzes ook uit te voeren...

dus ja, inderdaad kun je deze persoon en haar keuze verder enkel serieus accepteren.
Dat is persoonlijke vrijheid
pi_211169429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef Japepk het volgende:
Zonder grappen; zij zat bij mij op de basisschool vroeger. Voor de geldende norm toen een heel mooie meid. Het leven heeft wel een loopje met haar genomen in de tussentijd...
Als ik even snel kijk, dan heeft -nouja, had eigenlijk - ze een vest leuk koppie verder en was ze echt verre van lelijk.

Wat zo'n meid dan bezielt on zich zo te verneuken? Rijp voor de psychiater wat mij betreft :(

Wat mij betreft mag deze levenslang worden uitgesloten van de sociale voorzieningen tot haar pensioen.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:58:02 #89
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_211169450
Als een transgender zichzelf zo verminkt juichen de mensen juist.
  Spellchecker donderdag 2 november 2023 @ 16:59:04 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211169469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ze beklaagt zich bij die lippen dat iedereen zo op elkaar lijkt ... nuja, ik mag hopen voor haar dat haar looks niet opeens een hype gaan worden en over 6 maanden iedere jonge meid er zo bij gaat lopen.... dan zal die neus vast snel weer van sterk water gehaalt moeten worden, omdat ze dan niet uniek meer is :D
Waar moeten al die meiden het geld vandaan halen?
pi_211169505
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:58 schreef Cruzinats het volgende:
Als een transgender zichzelf zo verminkt juichen de mensen juist.
Je obsessie met transgenders begint op te vallen.
pi_211169512
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:59 schreef maily het volgende:

[..]
Waar moeten al die meiden het geld vandaan halen?
Instagram? Sugerdaddy (en dan eentje met een voorkeur voor zwart uitgeslagen tanden)?
extra Duo-lening?
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 17:11:46 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_211169630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan gewoon pallets komen sorteren bij @:R-woud93 en mij.
Wij kijken nergens meer van op makker. :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_211169645
Ik vraag me meer af of er nadelen zijn van zulke operaties behalve de sociale nadelen.
Zoals, zou je meer vatbaar zijn voor ziektes met zo'n neus? Hoe doe je dat met een loopneus, dat is dan wel heel zichtbaar lijkt mij. Heeft ze nu ook verminderde reuk?
En met die oren, is haar gehoor nu anders? Hoe gaat ze dat doen als ze ooit een hoorapparaat moet.
En met je ogen laten tattoeren heb je lijkt mij wel veel snellere kans op verminderde zicht enzo.

Lijkt me niet prettig leven maar als ze dit zelf betaald is dit haar goed recht :P
Twiddel
  Moderator/colorchick donderdag 2 november 2023 @ 17:14:25 #95
382129 crew  Donna
pi_211169666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag me meer af of er nadelen zijn van zulke operaties behalve de sociale nadelen.
Zoals, zou je meer vatbaar zijn voor ziektes met zo'n neus? Hoe doe je dat met een loopneus, dat is dan wel heel zichtbaar lijkt mij. Heeft ze nu ook verminderde reuk?
En met die oren, is haar gehoor nu anders? Hoe gaat ze dat doen als ze ooit een hoorapparaat moet.
En met je ogen laten tattoeren heb je lijkt mij wel veel snellere kans op verminderde zicht enzo.

Lijkt me niet prettig leven maar als ze dit zelf betaald is dit haar goed recht :P
Dan moet ze gehoor implantaten lijkt me.
  Moderator/colorchick donderdag 2 november 2023 @ 17:14:50 #96
382129 crew  Donna
pi_211169670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef deedeetee het volgende:
Wat gaat ze laten doen als ze niet langer tevreden is ? Dat gevoel is vast niet blijvend immers. En als ze ouder is en de hele boel gaat verzakken ? :P
Heb innig te doen met haar kinderen. Van zo'n moeder zou je toch nachtmerries krijgen ? -O-

https://www.omroepbrabant(...)r-haar-ouders-missen
[..]

Echt heel sneu. :'(
pi_211169706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef summer2bird het volgende:

Of: hoe draag je een zonnebril?

Op Insta beantwoordt ze wel vragen, ze zegt steeds: het is net als met neus. Er is geen verschil. Alles is zoals het met neus ook is.
  Moderator/colorchick donderdag 2 november 2023 @ 17:18:37 #98
382129 crew  Donna
pi_211169733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Of: hoe draag je een zonnebril?

Op Insta beantwoordt ze wel vragen, ze zegt steeds: het is net als met neus. Er is geen verschil. Alles is zoals het met neus ook is.
Jij hebt je zonnebril op je neuspunt hangen?
pi_211169771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Jij hebt je zonnebril op je neuspunt hangen?
In het stukje staat dat haar oren ook zijn weggehaald. En dat is toch wel erg onhandig met een zonnebril…

Maar goed, moeder die haar eigen wensen boven haar kinderen stelt. -1 dus.
  Moderator/colorchick donderdag 2 november 2023 @ 17:24:06 #100
382129 crew  Donna
pi_211169782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Shotty het volgende:

[..]
In het stukje staat dat haar oren ook zijn weggehaald. En dat is toch wel erg onhandig met een zonnebril…

Maar goed, moeder die haar eigen wensen boven haar kinderen stelt. -1 dus.
Oh ja. :P
Ik heb gezocht maar zie geen foto van haar oren dus geen idee hoever die echt weg zijn. En verder ben ik er een beetje misselijk van. :R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')