Hahaatjesquote:Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze kunnen mij ook aan m'n neus opereren maar het is en blijft een gok.
Niet bepaald het neusje van de zalm, inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..
Wat mij betreft mag de chirurg die deze klus aannam ook een afspraakje hebben met het medisch tuchtcollege.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:55 schreef apenoot het volgende:
Sneu dat ze blijkbaar geen familie en/of vrienden had met het lef om zeggen dat een bezoekje aan de geestelijke gezondheidszorg geen overbodige luxe was geweest.
Mja er zijn ook gezonde meisjes die hun borsten laten amputeren omdat ze denken dat ze eigenlijk jongens zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 13:19 schreef TLC het volgende:
Maar sowieso de dokteren die hieraan meewerken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan meer tegelijk doorheenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het snuiven nu ook makkelijker gaan?
Geen chirurg maar een “bodymods artiest” iedereen mag zichzelf die titel geven.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de chirurg die deze klus aannam ook een afspraakje hebben met het medisch tuchtcollege.
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:26 schreef Za het volgende:
Deze man koos ook voor een iets andere look:
[ afbeelding ]
In principe moeten we toejuichen dat iedereen gewoon zichzelf kan zijn, eventueel met vlaggen, en zouden ook bv kinderen vanaf 12 jaar in aanmerking moeten kunnen komen voor dit soort metamorfoses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |