Boerenkool (al op inmiddels)quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Macaroni. Daar was ik zeer ontevreden over.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik hou er niet zo van om in oude onderwerpen te blijven hangen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer zit nog steeds te wachten
het verleden is alles wat ik hebquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in oude onderwerpen te blijven hangen.
Recentelijk nog nasi gegeten?
Picsquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het verleden is alles wat ik heb
Tegenwoordig heb ik liever chili a la @:kaneelstokje
dacht dat jij dat topic had gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CUL / Chili a la Kaneel
kan het je aanbevelen
Nee we gaan met een groepje en er kwam steeds wat tussen, we gaan woensdag de 15e. Ik sta te popelen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die staat inderdaad op m'n vakantielijstje. GENOT
Ben jij al geweest?
Snap ik, dat wordt genieten.quote:Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee we gaan met een groepje en er kwam steeds wat tussen, we gaan woensdag de 15e. Ik sta te popelen kan ik je vertellen.
Wie is schmoopy nu weerquote:Op zondag 5 november 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die @:klaasweetalles jongens, is dat nou een product van dat avontuurtje tussen @:shmoopy en @:tong80 ?
Goh, dat post tong nou nooit dat hij seks met een admin heeft gehadquote:Op zondag 5 november 2023 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De laatste keer seks van Herm in 2002.
best wel kut voor dat juffie, een keer in een dronken bui met die doedel naar bed en 20 jaar later heb je er nog steeds last vanquote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, dat post tong nou nooit dat hij seks met een admin heeft gehad
Nou ja, dat schijnt wel eens te kunnen gebeuren als je zomaar met iemand naar bed gaat. Alhoewel je tegen de meeste lange termijn consequenties een hoesje kunt gebruiken.quote:Op zondag 5 november 2023 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
best wel kut voor dat juffie, een keer in een dronken bui met die doedel naar bed en 20 jaar later heb je er nog steeds last van
@klaasweetalles is de Hermanbaby.quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dat schijnt wel eens te kunnen gebeuren als je zomaar met iemand naar bed gaat. Alhoewel je tegen de meeste lange termijn consequenties een hoesje kunt gebruiken.
Goddank dat we bespaard zijn gebleven van een Hermanbaby, ik kan mij niet voorstellen hoe veel extra belasting we dan over ons inkomen zouden moeten betalen om daarvoor te moeten zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |