Ik zie dat @onlogisch ook zo een fruitschelpje heeft gepakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maat!
*pakt stukje taart
Net 80 gram rijst, 200 gram groente en 400 gram kip verorberd mevrouw. We gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat @:onlogisch ook zo een fruitschelpje heeft gepakt.
Fijn dat hij even de teugels laat vieren in het weekend.
Respectoquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 80 gram rijst, 200 gram groente en 400 gram kip verorberd mevrouw. We gaan gewoon door.
@:oriente
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.quote:
Lekker maat. Ik doe vandaag enkel Lat Raises en verder rust. Morgen weer KAPOET MAKENquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@:Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Om m'n vakantie en cijfer te vieren bestel ik vandaag 2 grote burgers en een ijsje.
@:onlogisch
Vieze gore papzak. Ik hoop dat je met afschuw naar jezelf kijkt als je vanavond voor de spiegel staat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Om m'n vakantie en cijfer te vieren bestel ik vandaag 2 grote burgers en een ijsje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net daadwerkelijk een lamp ontvangen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@:Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.
Hopelijk heb je een uitstekende vakantie ouwe reus. Ga je nog wat leuks doen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Pics van je lamp.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb net daadwerkelijk een lamp ontvangen.
(klootzak)
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een uitstekende vakantie ouwe reus. Ga je nog wat leuks doen?
Lekker hoor, dat komt helemaal goed, weet ik zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Geen specifieke plannen. Was er ook niet zo mee bezig nog omdat ik examen had, maar ik ga flink genieten laat dat maar aan mij over!
Intens walgelijk figuurquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder hoe dikzakken altijd wel een reden weten te vinden om zichzelf vol te proppen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er draait een leuke film in de bioscoop!quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Geen specifieke plannen. Was er ook niet zo mee bezig nog omdat ik examen had, maar ik ga flink genieten laat dat maar aan mij over!
@johannes_vermeer zit nog steeds te wachtenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop!
Oh ja, die staat inderdaad op m'n vakantielijstje. GENOTquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop!
Ga je dan met roze elastiekjes in de weer?quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Even opwarmen voor de gym.
@:Wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |