Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
Pak allemaal maar een stukje gebak
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt je Track & Trace?quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt,.
IK BEN WITHEET
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt,.
IK BEN WITHEET
Dit ja, in principe is het jouw pakket niet zolang je het niet ontvangen hebt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Stemwijzer gedaan
VVD bovenaan![]()
@:onlogisch
quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, jij bent er zo één.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.
quote:
Zit al dagen in het sorteerproces.quote:
Ja ik net ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.
Die zeggen dan dat ze het ook niet weten en dan moet de verkoper weer een nieuw pakketje opsturen, geloof dat het zo meestal gaat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit al dagen in het sorteerproces.
[..]
Ja ik net ook.
Dit gaat een interessante casus worden met een buitenlandse afzender die dit van PostNL moet neerleggen bij Royal Mail ipv bij PostNL.
Kan alleen maar misgaan.
Van harte maat!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)
[ afbeelding ]
Afschaffen TBS en taakstraffen, genot.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leger inzetten tegen burgers die op straat vervelend doen genot.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Afschaffen TBS en taakstraffen, genot.
ja, daar is het leger niet voorquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen burgers die op straat vervelend doen genot.
@:Atypisch heeft hier ook wel een mening over.
Jammer, gemiste kans op de doodstraf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Stemwijzer gedaan
VVD bovenaan![]()
@:onlogisch
Gewoon VVD maatquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |