Deze mening deelt bijna iedereenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken Dombo als een blije gelukkige jongen inderdaad
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn wel weer de hele dag in de weer met Ajax (lol).
quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn.
Is het wel verboden om te vragen hoe het met je examen ging?
Als jij je op iemand moet afreageren vanwege die spanning, weet dan dat ik nooit ver ben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lastig. Ik ben bang dat dit weer om en nabij de 5,5 wordt. Dus ik zit een weekend in spanning.
Bedankt voor het aanbod maatquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij je op iemand moet afreageren vanwege die spanning, weet dan dat ik nooit ver ben.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maatDat zal ik niet vergeten
Januari meteen een auto aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Tyfus ic direct vandaag had weer problemen
@:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:erasmus
Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lastig. Ik ben bang dat dit weer om en nabij de 5,5 wordt. Dus ik zit een weekend in spanning.
Blijf in amsterdam wonen dus gaat em ni wordenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Januari meteen een auto aanschaffen?
Geen Tesla van de zaak?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf in amsterdam wonen dus gaat em ni worden
Nee, alleen wappies @aTypisch en @Bezsen stemmen FVD NSB.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg zo het gevoel alsof een merendeel van de users hier op FvD stemt
JAAAAAAA!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
Pak allemaal maar een stukje gebak
[ afbeelding ]
Van harte maat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
Pak allemaal maar een stukje gebak
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |