Wellicht dat het dan niet zo'n belangrijke taak is.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Wel waardeloos nu @:GGMM vakantie heeft niemand de moeite neemt om zijn taken over te nemen
Doe jij toch nu.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Wel waardeloos nu @:GGMM vakantie heeft niemand de moeite neemt om zijn taken over te nemen
Ik doe dat alleen als @Scrummie er ook niet is.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Maar ik heb die taak al een tijdje opgegeven.quote:Op maandag 6 november 2023 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen als @:scrummie er ook niet is.
VBL is kapoet.quote:Op maandag 6 november 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hele organisatie flikkert gelijk uit elkaar.
Ik gun bepaalde users in de sc ook wel een vakantiequote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Dan neem je het er lekker van maat.quote:Op maandag 6 november 2023 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel toe aan vakantie.
Zeker. Net een Berlinerbol gehaald.quote:Op maandag 6 november 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan neem je het er lekker van maat.
Bedankt, maar ik moet nog anderhalve maand wachtenquote:Op maandag 6 november 2023 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun bepaalde users in de sc ook wel een vakantie
Er is geen gifje uit mijn arsenaal te bedenken die mijn teleurstelling in jouw ruggengraat kan visualiseren.quote:Op maandag 6 november 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Net een Berlinerbol gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |