Hup Volendam.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als Ajax weer afgelast wordt, word ik lijp.
Hier onder Nijmegen in de uiterwaarden staat ook een stevig briesje.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef Arizona het volgende:
Toch best wel windvlagen nu (al) in midden-overijssel
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet even niet meer welke user vanuit Schotland naar Amsterdam zou vliegen deze middag, maar nagenoeg al die vluchten liggen er al uit.
Alle andere vluchten naar AMS zijn geannuleerd.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.
Dus ik weet het nu ook niet.
Is Easyjet zó kut?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.
Dus ik weet het nu ook niet.
Lekker uitwaaien op de boulevard @Da_Sandmanquote:
In Nederland welquote:
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alle andere vluchten naar AMS zijn geannuleerd.
Ruimt lekker op. Alles wat wegwaait vervangen door stevig klimaatveranderingsready materiaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De schutting staat nu al aardig te wapperen
Het is zompigquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ER BOMEN ZOUDEN VALLEN DOOR DE SOPPIGE GROND
Als ie dat nu al doet gaat ie het einde van de dag niet halen 😱quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De schutting staat nu al aardig te wapperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |