Wat ik begreep later zijn de meeste vluchten geannuleerd, vooral die in/naar Europa zelf.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie op Flightradar gewoon vliegtuigen naar Schiphol vliegen die pas in de middag of begin van de avond gaan landen.
Die zullen moeten uitwijken naar Eindhoven of zo. Schiphol heeft voor de middag/avond alles geannuleerd (ook inkomend).quote:Op donderdag 2 november 2023 09:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie op Flightradar gewoon vliegtuigen naar Schiphol vliegen die pas in de middag of begin van de avond gaan landen.
We zitten in het goede deel van het landquote:Op donderdag 2 november 2023 09:37 schreef Sunri5e het volgende:
Ik dacht dat het ging stormen? Hier in het Oosten schijnt de zon gewoon.
Ik snap dat nooit zo goed, kunnen die mensen zich dan niet voorstellen dat het ergens anders misschien wel echt kan stormen, terwijl het in hun achtertuin nagenoeg windstil is?quote:Op donderdag 2 november 2023 09:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gaan we nu constant krijgen he, mensen vanuit het binnenland, waar geen code is die klagen dat het KNMI er niks van kan en dat deze wind geen code oranje waard is.
Mooi zonnetje ook nogquote:Op donderdag 2 november 2023 10:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We zitten in het goede deel van het landHet gaat niet veel harder waaien dan nu het geval is.
Dit heb je ook altijd met onweer, dat kan soms heel lokaal zijn. Van die mensen die dan boos worden dat er geen onweer was in hun dorp en de code niet nodig was, maar een dorp verder op is het wel losgegaan dan, maar dat maakt dan niet uitquote:Op donderdag 2 november 2023 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, kunnen die mensen zich dan niet voorstellen dat het ergens anders misschien wel echt kan stormen, terwijl het in hun achtertuin nagenoeg windstil is?
Vooral op facebook zitten van die heldere lichten die daar een handje van hebbenis mijn indruk.
Volgens mij speelt het zich vandaag vooral af aan de kust.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:59 schreef DemonRage het volgende:
De windstoten zijn er al wel maar (nog) niet zo indrukwekkend hier in het binnenland.
Als geheel is Ciaran zwaarder (200 km/h + in Frankrijk), maar voor Nederland zal Poly net wat sterker zijn waarschijnlijk.quote:
11-16 over de beneluxquote:Op donderdag 2 november 2023 09:51 schreef Salina het volgende:
Heb me nog niet ingelezen in die storm. Wat is het tijdstip dat het het zwaarst wordt verwacht in Noord en Zuid Holland?
Moet vanmiddag mijn nieuwe laptop ophalen en daarna nog een afspraak. Kan pas op zijn vroegst na 15.00 terug richting zuiden. Zit nu nog in A'dam.
@:Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |