Hup Volendam.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als Ajax weer afgelast wordt, word ik lijp.
Hier onder Nijmegen in de uiterwaarden staat ook een stevig briesje.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef Arizona het volgende:
Toch best wel windvlagen nu (al) in midden-overijssel
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet even niet meer welke user vanuit Schotland naar Amsterdam zou vliegen deze middag, maar nagenoeg al die vluchten liggen er al uit.
Alle andere vluchten naar AMS zijn geannuleerd.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.
Dus ik weet het nu ook niet.
Is Easyjet zó kut?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.
Lekker uitwaaien op de boulevard @Da_Sandmanquote:
In Nederland welquote:
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alle andere vluchten naar AMS zijn geannuleerd.
Ruimt lekker op. Alles wat wegwaait vervangen door stevig klimaatveranderingsready materiaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De schutting staat nu al aardig te wapperen
Het is zompigquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ER BOMEN ZOUDEN VALLEN DOOR DE SOPPIGE GROND
Als ie dat nu al doet gaat ie het einde van de dag niet halen 😱quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Sta je nog steeds doodsangsten uit kerel?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ER BOMEN ZOUDEN VALLEN DOOR DE SOPPIGE GROND
stukje Ryanairquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ruimt lekker op. Alles wat wegwaait vervangen door stevig klimaatveranderingsready materiaal.
Lekker danquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.
Op het moment van schrijven vliegt er een easyJet van Londen naar Schiphol.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.
Heerluk gozerrr, net even de Aria22 uitgelaten. Maakte al water voordat we de haven uit waren. Al hozend weer terug naar de ligplek. Oud-Hollandsche taferelen, gewoon boreaal genieten.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.
Dus Easyjet denkt als een van de enige van, oke kan wel? Ja ik weet weinig van vliegen hoor. Maar vind dit heel raar.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven vliegt er een easyJet van Londen naar Schiphol.
Klapperen is niet erg. Als het de panelen zijn. Dat hoort een beetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Wordt genieten bij de landing!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Prachtige situatieschets van een onbezorgd 90's tafereeltje.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon binnen opstoken. Dan krijgen we deze situatieschets. @:rambodirk
Brace for impact!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt genieten bij de landing!
[ afbeelding ]
Skillsquote:Op donderdag 2 november 2023 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt genieten bij de landing!
[ afbeelding ]
Het was nog lang onrustigquote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon binnen opstoken. Dan krijgen we deze situatieschets. @:rambodirk
Die was op weg van Schiphol naar Londen, maar is teruggeblazen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ben nog bang moet ik je zeggenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Sta je nog steeds doodsangsten uit kerel?
Of is het allemaal een beetje gezakt?
Schijnt dat de gehele crew nog extra uien heeft gegeten vanmorgen bij het englisch breakfast, om extra gas bij te kunnen geven op de Noordzee. Helaas dus niet gelukt.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was op weg van Schiphol naar Londen, maar is teruggeblazen.
Er landen nog steeds aan een stuk door vliegtuigen op Schiphol, dus ze zijn niet de enige.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus Easyjet denkt als een van de enige van, oke kan wel? Ja ik weet weinig van vliegen hoor. Maar vind dit heel raar.
Zie ze zo uit het raampje hangenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:51 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Schijnt dat de gehele crew nog extra uien heeft gegeten vanmorgen bij het englisch breakfast, om extra gas bij te kunnen geven op de Noordzee. Helaas dus niet gelukt.
Huh hier nu 9? Dat lijkt me toch nog nietquote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien op de boulevard @:Da_Sandman
Flinke woei met golven klotsend en uiteenspattend tegen het standbeeld van Admiraal Michiel Adriaensz de Ruyter.
Genot.
Volgens pushbericht van RTL windkracht 9 in Zeeland.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh hier nu 9? Dat lijkt me toch nog niet.
Straks inderdaad even naar de boule ja
Voor een spelletje jeu de boule?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
https://www.weerplaza.nl/nederland/zoutelande/20560/quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Annuleren was voor KLM vanaf 14 uur toch ?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niets is beter dan met jou de wind trotserenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/nederland/zoutelande/20560/
RIP Zoutelande.
Zelfs alle kleuren zijn weggewaaidquote:
Doodt ende verderf daar in Zeeland!quote:
Serieus..... that's it? Het waait hier momenteel gewoon even hard. Teleurstellend dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zelfs alle kleuren zijn weggewaaid
Oh nee, alleen op de still![]()
Als ze blof meenemen vind ik het prima.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
RIP Zoutelande.
Ik vind dat we hier in Overijssel toch ook wel een code geel verdienen, met dergelijke windstotenquote:
DAN ZATEN WE HIER IN ONS OUDE STRANDHUISquote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
RIP Zoutelande.
Wel met drankquote:Op donderdag 2 november 2023 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DAN ZATEN WE HIER IN ONS OUDE STRANDHUIS
Ga toch een eind fietsenquote:Op donderdag 2 november 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee
Die blijft sowieso ook al uit de wind, want treft in deze geen enkele blaam.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die organisatie de wind van voren.
Het zal ze in ieder geval geen windeieren leggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Die blijft sowieso ook al uit de wind, want treft in deze geen enkele blaam.
sterkte aan de nabestaandenoh ze heeft het overlefdquote:
Geen idee. Er zijn nog KLM toestellen onderweg die na 14:00 landen. Ik denk dat ze ook naar de situatie kijken. De wind komt nu pal van het zuiden wat gunstig is voor het landen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Annuleren was voor KLM vanaf 14 uur toch ?
Wat raar. Terwijl golfballen kuiltjes hebben om windkracht 13 te doorstaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:32 schreef monkyyy het volgende:
Golfbaan gesloten vanmiddag, Rutte zal dit natuurlijk weer gewoon weglachen
Doen alsof je een rijke golfer bentquote:Op donderdag 2 november 2023 12:32 schreef monkyyy het volgende:
Golfbaan gesloten vanmiddag, Rutte zal dit natuurlijk weer gewoon weglachen
Wat raar, om pannenkoeken met stroop en poedersuiker in je tomatensoep te doen 😱quote:Op donderdag 2 november 2023 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is weer voor tomatensoep met ballen en pannenkoeken met stroop en poedersuiker
Goeien garpquote:Op donderdag 2 november 2023 12:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat raar, om pannenkoeken met stroop en poedersuiker in je tomatensoep te doen 😱
Lijkt me helemaal niet lekker
Mietjesquote:
Meestal wel zo met het Kanaal he.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt een sloot water aan vanaf het Kanaal.. man man
Ik heb tegen mijn boodschappentas gezegd dat het uitje naar de supermarkt naar morgen is verzet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb tegen de garage gezegd dat ik mijn nieuwe (tweedehands) auto morgen kom halen ipv vanmiddag.
Moet er niet aan denken dat ie binnen een paar uur na aanschaf al beschadigd wordt door een tak of dakpan.
Heb je dan een goed beeld bij wat een code oranje is?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:03 schreef byah het volgende:
Mag ik al zeggen dat code oranje overdreven is?
Volgens mij begint het pas net?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:03 schreef byah het volgende:
Mag ik al zeggen dat code oranje overdreven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |