Wanneer gaan wij kamperen?quote:
Ik heb een TT-change aangevraagdquote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat zijn wel lekkere traktaties
Oeh, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een TT-change aangevraagd![]()
Ik vergeet het altijd. En ik heb zelden inspiratie. Maar wat het zal worden, past helaas wel voor 'jullie'![]()
![]()
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Hihi overheenquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Niet gezien neequote:Op woensdag 1 november 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijk
Denk dat hij het niet gezien had bij mij (en ik zelf ook niet, takkehekel om topics te openen![]()
- zeker deze
)
Dat kost je je tentje.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij kamperen?
Of nietquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oehquote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oeh x2quote:
Nou, dat was snel geregeld voor je.quote:
Wel warme handjes gebruiken.quote:
Hm, da's nou pech hebben voor 'm - ben ik bang....quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel warme handjes gebruiken.
Op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moettie mij ook eerst ff opwarmen
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".quote:
Whehe, misschien heeft hij wel warme handjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".
Dus hoe hij dat gaat doen... dat weet ik niet![]()
![]()
Heb jij meteen weer wat om over te dromen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?
Dubbel zo interessant....????
Kwam jij d'r nou ook nog bij?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kwam jij d'r nou ook nog bij?
We hadden toch laatst een Quintootje?
En vindt Lenny dat dan goed,...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |