Ja deze kan ik niet zoveel mee (niet qua och man dan), maar over 2 nummers daarentegen. Dit is een drieluik waar Jeff Buckley aan had moeten denken.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Tussle266 het volgende:
Het och man gehalte valt me vandaag reuze mee.
REM is voor mij ook een beetje Proust hoor. De vader van mijn beste maatje draaide dat altijd. Die man is er niet meer. Toen vond ik het niks, maar nu geeft het me wel een apart gevoel.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Ja deze kan ik niet zoveel mee, maar over 2 nummers daarentegen. Dit is een drieluik waar Jeff Buckley aan had moeten denken.
Can you show me where it hurtsquote:Op donderdag 2 november 2023 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
DAVIDGILMOURGITAARGODSOLOGENOT![]()
When I was a child I had a feverquote:Op donderdag 2 november 2023 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I Can't explain, You wont understand
Die bracht in ieder geval wel wat reuring, jaquote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis @:tong80 zijn ongezouten mening over al die uitgekauwde platen bovenin wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |