Ik vind Impossible best een aardige plaat he. En ik vraag me dan altijd af, als dat de benchmark is, welke pipo zegt dan als dit af is: 'ja man, dit is het!'quote:Op donderdag 2 november 2023 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt het slechtste wat NBT ooit heeft gemaakt.
Dit vroeg ik me ook af. Wat ik wel uit mijn lijstjesgluur-ervaringen weet is dat van de keuzelijst Parklife en The Universal de populairste twee zijn. Maar hoe ver weg ze staan, dat is natuurlijk de vraag. Als er ooit een moment is, dan is het wel over 3 weken.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Blur eindelijk een tweede notering in "week 53" kunnen pakken? En zo ja, wordt dat dan Parklife?
Dan is namelijk een van mijn 'V'tjes binnen
Op de keuzelijst staan ze wel toch? Kan me herinneren dat er minimaal 4 op staan. (Parklife dan, The Universal twijfel ik over)quote:Op donderdag 2 november 2023 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af. Wat ik wel uit mijn lijstjesgluur-ervaringen weet is dat van de keuzelijst Parklife en The Universal de populairste twee zijn. Maar hoe ver weg ze staan, dat is natuurlijk de vraag. Als er ooit een moment is, dan is het wel over 3 weken.
Edit: keuzelijst, keuzelijst, keuzelijst.
Parklife, Universal, Girls & Boys, Countryhouse en dat liedje van 1.59. Universal is volgens mij vorig jaar of het jaar ervoor toegevoegd.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de keuzelijst staan ze wel toch? Kan me herinneren dat er minimaal 4 op staan. (Parklife dan, The Universal twijfel ik over)
Parklife is ook een jingle van Annemieke en wordt geregeld gedraaid. Maar dit jaar is wel een jaar voor Blur-momentum. Mijn stem heeft ie in ieder geval.
Blur heeft geen echte nummer twee. Niet groot genoeg en een te veelzijdig oeuvre vloek.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Blur eindelijk een tweede notering in "week 53" kunnen pakken? En zo ja, wordt dat dan Parklife?
Dan is namelijk een van mijn 'V'tjes binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |