Zoals ik eerder al zei mogen wat Beautiful Day's e.d. het veld wel ruimen, zoals jullie met Alphaville hebben gedaan dit jaar. Dan kunnen deze die plek innemen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dezen nog een keer de vraag aan meelezende Tim:
Volgend jaar, mag dan op de keuzelijst:
- Iets van Guided by Voices (Everywhere With Helicopter ofzo)
- Iets van Dinosaur Jr (Freak Scene ofzo)
- Iets van My Bloody Valentine (Mijn suggestie is Only Shallow)
- Iets van Slowdive (Ik zou zeggen Star Roving)
- Iets van Boards of Canada (god zegene de greep.. 1969 wellicht?)
Het zal allemaal vast de lijst toch niet halen, maar op de keuzelijst heeft het wel kans om een keer op 1480 te komen
Die heeft het zelfs niet verzilverd voor de #1 positiequote:Op vrijdag 3 november 2023 16:43 schreef Berkery het volgende:
Hadden ze maar naar Nederland moeten komen dit jaar. Nu heeft Muse de concertbonus
Sowieso, want lijstjes (geen dag dezelfde muziek)quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Of misschien al in het Top 2000 topic volgende maand
Ik kwam wat laat achter dat de lijst werd uitgezondenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
En waar we afscheid gaan nemen van de lijst van dit jaar, rest mij nog iedereen heel erg te bedanken! Dank aan de meelezende KINK-dj's voor alle heerlijke muziek, dank aan alle Fok!-kers die het topic hebben opgeleukt, volgens mij in voorgaande jaren nog niet zo druk geweest hier?
Hopelijk zie ik jullie allemaal volgend jaar in goede gezondheid weer hier! Of misschien al in het Top 2000 topic volgende maand
Eerst nog de Evergreen Top 1000 natuurlijk!quote:
Tof. HJM en ik zijn door niemand aangesproken. Waarschijnlijk wil Kink niet met ons geassocieerd worden.quote:Op maandag 6 november 2023 08:42 schreef Berkery het volgende:
Zaterdag werden we bij de ingang van de Ziggo Dome (QOTSA) aangesproken door een man die vroeg of we radiostation 'Kink' kenden. Nadat we dit bevestigend hadden beantwoord vroeg hij of we bezwaar hadden om een patch met het Kink-logo te dragen op onze shirts, en dat vonden we best. Daarna hadden we het nog even over de Kink 1500 en na het wensen van een prettige avond gingen we naar binnen.
Ik kwam er gisteren achter dat we met Stefan Koren hebben staan kletsen.
Wil dat een beetje op de tribune?quote:Op maandag 6 november 2023 10:16 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, na afloop zei een kerel wel dat hij ons herkende uit de moshpit.
Ik denk dat hij ons verwarde met die andere lilliputter in houthakkersblouse en halve Arubaanquote:
Denk niet dat ik daar naar ga luisterenquote:Op maandag 6 november 2023 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog de Evergreen Top 1000 natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |