SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 31-10-2023 22:49:24 ]
Thanksquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vliegveld werd aangevallen om joden wat aan te doen. Die laatsten waren terug het vliegtuig in gevlucht.
Meer !quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:19 schreef BEFEM het volgende:
Die switchblades ja. Hoeveel zouden die de VS gekost hebben ten opzichte van de FPVs die ze nu in Oekraïne gebruiken?
Huge if true.quote:
Ook omdat er minder drones waren om te filmen en omdat ze minder ervaring hadden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meer !![]()
Nu is het hele testcase idee nog niet zo slecht natuurlijk. Die 300 zal terug zijn naar de tekentafel.
Overigens kunnen die dingen wel wat verder en een tijdje in de lucht blijven.
De weinige meldingen over die dingen komt misschien door de geringe aantallen.
Ze plaatsten toch de beelden van de drone zelf ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ook omdat er minder drones waren om te filmen en omdat ze minder ervaring hadden waarschijnlijk.
quote:
190 kilo schoon aan de haakquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nou snap ik die enorme tafels ook
Putin viespeukjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Voor de beelddenkers
Dit is hoe een vrouw van 30 stone eruit ziet:
[ afbeelding ]
Dat krijg ik momenteel niet getildquote:
quote:Een moment van ontsnapping
Tijdens die lange uren in de schuilkelder, met oorlogsgeluiden op de achtergrond, deed Viktor er alles aan om een oase van rust te creëren voor zijn leerlingen. "We zaten op de grond en speelden Can't Wait to Learn-spelletjes via de app op tablets en mobiele telefoons. Samen maakten we rekensommetjes. De educatieve spellen leidden de kinderen af van wat er buiten de schuilkelder gebeurde. Zo konden ze even ontsnappen - op een voor hen cruciaal moment."
Gewoon PlayStations die kant op met de No Russians missie van CoD op repeat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:17 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb vandaag een mailtje gehad van War Child met het eindbedrag van de Power Up Cup. Onderaan stond een linkje naar deze: ONDERWIJSAPP HELPT KINDEREN IN OEKRAÏENSE SCHUILKELDERS 'EVEN ONTSNAPPEN'
Hier had ik nog niet eerder van gehoord. Heel mooi
[..]
Leuk voor basisschool kinderen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gewoon PlayStations die kant op met de No Russians missie van CoD op repeat.
En dan alleen Ruzzen afknallen
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk voor basisschool kinderen ja
Och, toen ik basisschoolscholier was mocht ik gewoon nazi’s knallen van paps.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk voor basisschool kinderen ja
Ik had dure nukem 3d eerder gemastered dan de tafel van 4quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Och, toen ik basisschoolscholier was mocht ik gewoon nazi’s knallen van paps.
[ afbeelding ]
Die van 4 is dan ook lastig, maar inderdaad !quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik had dure nukem 3d eerder gemastered dan de tafel van 4
Ok ik ga nu kijken of ik deze kan downloaden en dan zul me voor dagen niet meer zien want jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Och, toen ik basisschoolscholier was mocht ik gewoon nazi’s knallen van paps.
[ afbeelding ]
Helaas niet op je iPad. Ook geen leuk aftreksel..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ik ga nu kijken of ik deze kan downloaden en dan zul me voor dagen niet meer zien want jeugdsentiment.
Heb geen iPad, gewoon ouderwets op laptop. Tot over 3 weken. Op z'n minstquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Helaas niet op je iPad. Ook geen leuk aftreksel..
Nee, naar Wolfenstein.quote:
quote:Lukashenko demands compensation from Russia for delayed launch of Belarus Nuclear Power Plant
Alexander Lukashenko, the self-proclaimed president of the Republic of Belarus, has demanded compensation from Russia for the delay in commissioning the Belarus Nuclear Power Plant (NPP).
Source: Belta, a Belarusian state news agency, citing Alexander Lukashenko
Quote from Lukashenko: "The date when the nuclear power plant will be commissioned has shifted because of Russia. Obviously we asked them for compensation in line with the agreement. There’s no need to hide this. This is nothing unusual."
Details: Lukashenko added that Russia offered to sell nuclear fuel to Belarus at the same rate as it does to Russian power stations, and a five-year warranty on major components by way of compensation.
Meer informatie in het artikel.quote:Biden would veto House GOP’s Israel aid package, White House says
President Biden would veto a package put forward by House Republicans to provide aid to Israel while cutting funding for the Internal Revenue Service (IRS) and leaving out funding for other national security priorities, the White House said Tuesday.
The Office of Management and Budget (OMB) picked apart the House GOP proposal in a lengthy statement of administration policy, arguing it “inserts partisanship into support for Israel” and fails to meet the moment by leaving out humanitarian assistance for the people of Gaza and aid for Ukraine and allies in the Indo-Pacific.
“This bill is bad for Israel, for the Middle East region, and for our own national security,” the OMB said.
The White House further asserted that the GOP proposal marks a break from bipartisan precedent by seeking funding cuts as part of an emergency national security package.
“Congress has consistently worked in a bipartisan manner to provide security assistance to Israel, and this bill threatens to unnecessarily undermine that longstanding approach,” the OMB said. “Bifurcating Israel security assistance from the other priorities in the national security supplemental will have global consequences.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |