SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 31-10-2023 22:49:24 ]
Thanksquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vliegveld werd aangevallen om joden wat aan te doen. Die laatsten waren terug het vliegtuig in gevlucht.
Meer !quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:19 schreef BEFEM het volgende:
Die switchblades ja. Hoeveel zouden die de VS gekost hebben ten opzichte van de FPVs die ze nu in Oekraïne gebruiken?
Huge if true.quote:
Ook omdat er minder drones waren om te filmen en omdat ze minder ervaring hadden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meer !![]()
Nu is het hele testcase idee nog niet zo slecht natuurlijk. Die 300 zal terug zijn naar de tekentafel.
Overigens kunnen die dingen wel wat verder en een tijdje in de lucht blijven.
De weinige meldingen over die dingen komt misschien door de geringe aantallen.
Ze plaatsten toch de beelden van de drone zelf ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ook omdat er minder drones waren om te filmen en omdat ze minder ervaring hadden waarschijnlijk.
quote:
190 kilo schoon aan de haakquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nou snap ik die enorme tafels ook
Putin viespeukjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Voor de beelddenkers
Dit is hoe een vrouw van 30 stone eruit ziet:
[ afbeelding ]
Dat krijg ik momenteel niet getildquote:
quote:Een moment van ontsnapping
Tijdens die lange uren in de schuilkelder, met oorlogsgeluiden op de achtergrond, deed Viktor er alles aan om een oase van rust te creëren voor zijn leerlingen. "We zaten op de grond en speelden Can't Wait to Learn-spelletjes via de app op tablets en mobiele telefoons. Samen maakten we rekensommetjes. De educatieve spellen leidden de kinderen af van wat er buiten de schuilkelder gebeurde. Zo konden ze even ontsnappen - op een voor hen cruciaal moment."
Gewoon PlayStations die kant op met de No Russians missie van CoD op repeat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:17 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb vandaag een mailtje gehad van War Child met het eindbedrag van de Power Up Cup. Onderaan stond een linkje naar deze: ONDERWIJSAPP HELPT KINDEREN IN OEKRAÏENSE SCHUILKELDERS 'EVEN ONTSNAPPEN'
Hier had ik nog niet eerder van gehoord. Heel mooi
[..]
Leuk voor basisschool kinderen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gewoon PlayStations die kant op met de No Russians missie van CoD op repeat.
En dan alleen Ruzzen afknallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |