“Wil jij samen met mij op Fok! Reageren, neem dan contact op!”quote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk die oproepjes, ben benieuwd naar de jouwe @:cherrycoke
ik MOEST een oproepje doen maar had daar helemaal geen zin meer in,quote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk die oproepjes, ben benieuwd naar de jouwe @:cherrycoke
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Wil jij samen met mij op Fok! Reageren, neem dan contact op!”
Ja, gek dat ze er zo op door ging.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
als je keuken met de schimmels aan elkaar hangt dan is het wellicht tijd voor een nieuwe en moet je het reisje maar even uitstellen.
Pasta is niet typisch Moluks toch?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Moluks etenzou ik ook mogen aanschuiven
Is dat anders dan Indo?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Het is pasta, niet pastel en lemper.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wat iemand kiest. Alleen geen gezeur of oordelen ajb. Doe lekker waar je zin in hebt. Keuken of een reis. Who cares.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, gek dat ze er zo op door ging.
ik wil koho-koho met ikan bakar, geen pastaquote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is pasta, niet pastel en lemper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |