quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een seizoen was dat.quote:
Spiriwaliteit was het toch?quote:
Ik beken schuld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post 9 is te lang
@:sked kun je er spiriwaliteit van maken
pshycholoogquote:
Hij wil gewoon niet al te lomp beginnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Judith vindt hem niks
Maar hij kan toch ook niet tegen dit geneuzel?
Allebei wel leuk. Jammer niet een echte klik.quote:
zij moet iemand zoeken die heel de dag weed rookt en op de drum loopt te rammen want dat vind hij "spiritueel"quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:04 schreef Hankster het volgende:
Op zoek naar verbinding.
Zusje van Naomi is wel heel erg kut, zeg.
Met haar zwartgeverfde haar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:04 schreef Hankster het volgende:
Op zoek naar verbinding.
Zusje van Naomi is wel heel erg kut, zeg.
Oh, ik vind haar niet bijzonder knap. Misschien zonder zwarte lijnen en met blond haar.quote:
zag er leuk uit totdat het "spiritueel" naar voren kwam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar niet bijzonder knap. Misschien zonder zwarte lijnen en met blond haar.
Haha die viel mij ook op. Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Met extra klem de NAAM achter de vraag zetten. SEBAS
Ze heeft geen date. Ze zit er als psycholoog - patiënt.quote:
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft geen date. Ze zit er als psycholoog - patiënt.
Precies dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
Je kan met die judith ook echt niet slap lullen he. Moet altijd maar de diepte in. Het is je eerste date, relax chica.
Is al afgelopen weekend gevierd door alle kids.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
is er bij iemand aangebeld voor halloween?
Vast wel bij iemandquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Doen ze hier niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Je mag op 11/11 een liedje komen zingen.quote:
Ik kan zo goed analyseren. Een beetje te goed, hahaha.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Die vragen van haar. En steeds z'n naam zo noemen.
Dan begint carnaval hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag op 11/11 een liedje komen zingen.
Koeien hebben staartenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag op 11/11 een liedje komen zingen.
Durven ze niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Lekker swingenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen met Pisces naar de parenclub
Precies dit had ik ook, maar ook dat ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Gezeur over splitten. Ik zou meteen betalen om dit gezeik voor te zijn.
Noem 3 dingen die wel goed zijn gegaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Precies dit had ik ook, maar ook dat ging niet helemaal goed.
ik vind de patient waarde heel hoog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Qua intelligentie levelen ze wel lekker. Maar geen klik wegens geen chakra, tantra en steentjes.
Maar als man is dat anders denk ik. Dan is de vrouw een trut als jij het regelt en ze geen vervolg wil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Precies dit had ik ook, maar ook dat ging niet helemaal goed.
Ik heb meegedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Noem 3 dingen die wel goed zijn gegaan
Mannen zijn veel toegeeflijker dan vrouwenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, hij wil wel. Wel een leuke man op zich.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan.
Ik ben weer veilig thuis gekomen,
ik heb er veel van geleerd.
Ciaoquote:
eerst die ah reclame en daarnaquote:
Ze zijn dragelijker, vind ik, dan die van de Aldi of de Plus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
eerst die ah reclame en daarna
JE KAN MAAR ZOMAAR DIABETES KRIJGEN
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:onlogisch hoe staat het met jouw libido
Dan praat ze ook nog zo raar.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet wat meer opvalt, de neus, de tanden of de inkijk.
Wtfquote:Op woensdag 1 november 2023 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Die moedervlek stoort me een beetje. Regel dat.
quote:
ALMERE DUHquote:Op woensdag 1 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Daisy is een echte daisy
Categorie Melissa Melanie Jessica samantha
Almere, je zou het niet verwachten.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Daisy is een echte daisy
Categorie Melissa Melanie Jessica samantha
Veel mannen met parels laatste tijd.quote:
welke mac pakken we, maatquote:Op woensdag 1 november 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet kijken onderweg naar de McDonalds
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet kijken onderweg naar de McDonalds
Knap? Ik vind hem een beetje eng. Maar kan ook door de kleding komenquote:
Zou een goeie voor een gifje in de OP zijn als hij iets leuks doetquote:
The Full Montyquote:Op woensdag 1 november 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Die uit de kast haai is wel echt uit de kast
Zou je hem doen?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Horeca, dat kan van alles zijn, van een cafè bij een manege tot een sterrenrestaurant. Ik wil graag meer weten over hen.
Deze man weet.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Het wordt weer tijd voor de harde g. Man man man.
Die kale zei net dat z’n dates op en neer gingen. Bedoelde je die?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft zich compleet laten uitwonen op de Holland Amerika lijn…..
Nee die uit de kast haaiquote:Op woensdag 1 november 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kale zei net dat z’n dates op en neer gingen. Bedoelde je die?
Raar koppie heeft ze. Vage mix.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Lijkt wel een pruik, of een transgender zou ik ook kunnen geloven.
Hoop dat ze dan de Jamaicaanse penis genen heeft.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Lijkt wel een pruik, of een transgender zou ik ook kunnen geloven.
Wordt wel vaak gevraagd in dit programmaquote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Joop_W het volgende:
“Zijn je ouders nog samen?”
Hoe kom je op deze vraag?!
Ik zou er niet aan denken en blijf me verbazen. Wellicht omdat ze ervaringsdeskundige is. Trauma weerspiegelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt wel vaak gevraagd in dit programma
Vaak gaat het juist over grote families en zijn het geen trauma verhalen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan denken en blijf me verbazen. Wellicht omdat ze ervaringsdeskundige is. Trauma weerspiegelen.
Is wel echt een naam voor sletten inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze heet ook Nikki
Echt alles is ook ordinair aan haar
Ligt ook aan je leeftijd. Vind ik.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Is zo'n laag decolleté een aanrader voor een eerste date of niet?
Hangt volledig af van de vrouw. Maar echt.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Is zo'n laag decolleté een aanrader voor een eerste date of niet?
Ja, die bestaan ook schijnt het.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Die man lijkt me iemand die bijna nooit vreemd gaat.
/\quote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Niet te tellen, de hoeveelheid domme vrouwen vanavond.
Op basis van zwart haar?quote:
Dat is gewoon een match, in beiden gevallen woont het kind thuis bij de ouder(s)quote:Op woensdag 1 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik woon nog thuis
En dat koppel je aan een vrouw met kind
Ok, dat viel mij ook op ja. Maar wel een leuke man op zich.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik woon nog thuis
En dat koppel je aan een vrouw met kind
Lijkt er zelf bijna op inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is ook echt de man voor een Bulldog
Lekker gek, lekker rebels, lekker anders.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Rickocum het volgende:
Waarom heeft 60 procent van <30 jaar zo'n stieren neus piercing?
Moluksquote:
Vind haar niks voor hem, grijp je kans!quote:
Hij wil ballenquote:
“Wil jij samen met mij op Fok! Reageren, neem dan contact op!”quote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk die oproepjes, ben benieuwd naar de jouwe @:cherrycoke
ik MOEST een oproepje doen maar had daar helemaal geen zin meer in,quote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk die oproepjes, ben benieuwd naar de jouwe @:cherrycoke
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Wil jij samen met mij op Fok! Reageren, neem dan contact op!”
Ja, gek dat ze er zo op door ging.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
als je keuken met de schimmels aan elkaar hangt dan is het wellicht tijd voor een nieuwe en moet je het reisje maar even uitstellen.
Pasta is niet typisch Moluks toch?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Moluks etenzou ik ook mogen aanschuiven
Is dat anders dan Indo?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Het is pasta, niet pastel en lemper.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wat iemand kiest. Alleen geen gezeur of oordelen ajb. Doe lekker waar je zin in hebt. Keuken of een reis. Who cares.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, gek dat ze er zo op door ging.
ik wil koho-koho met ikan bakar, geen pastaquote:Op woensdag 1 november 2023 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is pasta, niet pastel en lemper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |