Je bent zelf cute!quote:
Childquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo snel een topic vol
Wat is hier aan de hand
Binnen twee dagen is dat snel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo snel een topic vol
Wat is hier aan de hand
de laatste tijd wel hierquote:
het is hier wel wat stiller geworden ja..quote:
Ah jammer wel, maar wie weet nu ik hier postquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is hier wel wat stiller geworden ja..
Jij trekt wel mensen aan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer wel, maar wie weet nu ik hier post
Ik denk dat dat wel helptquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer wel, maar wie weet nu ik hier post
Ca Va. En jij?quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel helpt
[..]
Ca Va. En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb deze gemaakt vandaagMooi gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb deze gemaakt vandaagJij en je bipsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... de vorige die ik liet zien wat ook een billending
jaja, ik merk een themaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn serieus de enige twee dingen die ik met billen heb gemaakt
Mag ook je kan goed tekenen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Stiekem ben ik er best wel trots open wat een leuk projectje om te doen
Hahaha, billetjes zijn wel leuk om te doen stiekemquote:
Dank je wel...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag ook je kan goed tekenen..
Wat tekenen je allemaal of van alles wat ?
dat dan weer welquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, billetjes zijn wel leuk om te doen stiekem
Is maar net wat je bedenkt om te tekenen dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, billetjes zijn wel leuk om te doen stiekem
[..]
Dank je wel...
En ja... het wisselt nog al, maar veel portretten en... eigenlijk alles wel
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is maar net wat je bedenkt om te tekenen dus
Veel oefenen wordt je vanzelf steeds beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaen doe ik veel online lessen en zo
En soms heel lelijk in mijn sketchjournal en soms doe ik mijn best wat moois te maken.
Het is gewoon een leuke hobby waar ik handiger in wil worden
Daarom en het wordt daardoor ik veel leuker om te doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel oefenen wordt je vanzelf steeds beter
Heb ook teken spullen maar teken niet veel kleuren vind ik weer leuker of puzzelquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom en het wordt daardoor ik veel leuker om te doen
Hier andersom, heb veel kleurspullen, maar teken lieverquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook teken spullen maar teken niet veel kleuren vind ik weer leuker of puzzel
Yes en woordzoeker alhoewel ik dat meer in de zomermaanden doequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier andersom, heb veel kleurspullen, maar teken liever
Legpuzzels ?
Oh ben fan van beidequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes en woordzoeker alhoewel ik dat meer in de zomermaanden doe
Die wordt soms op de proef gesteldquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ben fan van beide
Respect voor je geduld!
Mijn tanden wat doe jequote:Op woensdag 1 november 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars strooit mierzoetje hartjes en bloempjes rond
Ow... dan strooi ik ook wat tandenborstels en tandpasta erbijquote:Op woensdag 1 november 2023 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn tanden wat doe je
Er wordt weer een beetje liefde uitgedeeld, komt hij weer met ditquote:
Faxie wil geen liefde, maar alleen keiharde seksquote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er wordt weer een beetje liefde uitgedeeld, komt hij weer met dit
Moet ik nu ook nog met loeihete dames gaan strooien? Blijf bezigquote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Faxie wil geen liefde, maar alleen keiharde seks
* Lovely pakt het op en legt het in een bakjequote:Op woensdag 1 november 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars strooit mierzoetje hartjes en bloempjes rond
Dat is ook een soort liefdequote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze hebtquote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog met loeihete dames gaan strooien? Blijf bezig
Uhm... dan moet ik wel even zoekenquote:Op woensdag 1 november 2023 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze hebt
Maar ik zie @:Lovey al hier is
Die is wel loeiheet jaquote:Op woensdag 1 november 2023 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze hebt
Maar ik zie @:Lovey al hier is
Je moet niks, maar het mag altijdquote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog met loeihete dames gaan strooien? Blijf bezig
hier zou ik het wel warm van krijgen jaquote:Op woensdag 1 november 2023 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Loeihete dame gevonden
Muhahahahahaquote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er wordt weer een beetje liefde uitgedeeld, komt hij weer met dit
Ja halloquote:Op woensdag 1 november 2023 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Loeihete dame gevonden
Ieuwquote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics!quote:Op woensdag 1 november 2023 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo...mijn huis is weer in kerstsferen
Why not both?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Just faxie thingsquote:
Nope. Lekker de hele dag in de auto zitten voor 1 meeting omdat zeeuwen nog nog nooit van teams gehoord hebbenquote:
Je moet toch niet naar Zeeland he? Vlaketunnel is dicht, en dat is echt een partij ellende...quote:Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope. Lekker de hele dag in de auto zitten voor 1 meeting omdat zeeuwen nog nog nooit van teams gehoord hebben
quote:
Passen jullie wel op met die storm enzoquote:Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope. Lekker de hele dag in de auto zitten voor 1 meeting omdat zeeuwen nog nog nooit van teams gehoord hebben
Nat en wild is juist heerlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Passen jullie wel op met die storm enzo.
Klopt. Denk dat ik de Schelde tunnel pak. Dan maar tol betalenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet toch niet naar Zeeland he? Vlaketunnel is dicht, en dat is echt een partij ellende...
Stuk verstandiger ja. Je kan ook eventueel via Zierikzee, maar dat idee zullen meer mensen wel hebben.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Denk dat ik de Schelde tunnel pak. Dan maar tol betalen
Dan moet je vanavond nog maar even snel komenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou zo jammer zijn als je dood gaat voor die harde seks enzo.
Ja, dat is me echt te ver omrijden. Hoop dat het morgenvroeg nog meevalt als ik hier om 4 uur vertrek, maar terug naar huis zal wel leuk wordenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuk verstandiger ja. Je kan ook eventueel via Zierikzee, maar dat idee zullen meer mensen wel hebben.
Wel mooi een ritje door het prachtigequote:Op woensdag 1 november 2023 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Denk dat ik de Schelde tunnel pak. Dan maar tol betalen
Vlaanderen bedoel jequote:Op woensdag 1 november 2023 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel mooi een ritje door het prachtigeBrabant
.
Goed vertoeven hier hoorquote:Op woensdag 1 november 2023 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel mooi een ritje door het prachtigeBrabant
.
Toch een keer wind mee morgen op de fiets.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat het overigens wel mee gaat vallen. Nouja nog steeds zeker 8bft.
Snel komen is wel aan mij besteed.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond nog maar even snel komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snel komen is wel aan mij besteed.Snel en vaak, beter kan niet in een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Beetje afwisseling in frequentie is nog leuker.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snel en vaak, beter kan niet in een vrouw.
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snel komen is wel aan mij besteed.Kom maar even een ritje maken hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje afwisseling in frequentie is nog leuker.
Ik heb geen stopwatch naast mijn bed hoorquote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje afwisseling in frequentie is nog leuker.
Niets mis met bijhouden waar je in uitblinkt.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen stopwatch naast mijn bed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |