quote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Zo stond mrs V ooit onwijs te sjansen met de kinderarts terwijl ik met een doodziek kind in mijn armen zat
quote:Op woensdag 1 november 2023 18:21 schreef Morgane89 het volgende:
Hmpf, nieuw record woon-werkverkeertijd aan het vestigen met het OV. 3 uur van deur tot deur![]()
Wel fijn om soortvan goed nieuws te lezen van Blues.
Hoop dat het hier morgenochtend nog wat rustig is wanneer ik op de boot zit. Primatour innemen is ook zowatquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Blues het volgende:
Morgen een zware woei lees ik 🙈
Allemaal binnen blijven!
Morgen en arboarts én griepprik. Dus binnenblijven zit er niet inquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Blues het volgende:
Morgen een zware woei lees ik 🙈
Allemaal binnen blijven!
Nee, gelukkig werk ik alleen op woensdag op kantoorquote:Op woensdag 1 november 2023 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Moet je morgen ook met het OV?
Beterschap Vlindertje!
Ik heb niks met D66 maar vind dat Kuipers het prima doet, die zou ik graag behouden.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou nooit. Pietertje is te veel CDA om op te kunnen stemmen. Met de nieuwe bestuurscultuur kan ik een eind komen maar verder... En qua stemmingen schurkt hij tegen de SGP en VVD aan. Ik zie Pieter graag terugkeren in de Kamer, om de boel scherp te houden. Maar verder neuh.
Oh en verder kan ik beter adviseur zijn van een minister dan zelf de minister. Daar zit meer mijn kracht.
Hier zitten we schijnbaar aan de goede kant van het landquote:Op woensdag 1 november 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Vervelend wel voor degenen die niet binnen kunnen blijvenhopelijk valt het bij jullie erg mee en kunnen jullie veilig heen en weer!
Gr gr uit het westenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier zitten we schijnbaar aan de goede kant van het land
Dacht het niet. Ik wil mijn mooie lijfje zo maagdelijk mogelijk houden.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:38 schreef Molo het volgende:
Gaat @:golfer nog een mooie tattoo laten maken als alleen de puntjes niet meer nodig zijn?
Die puntjes vervagen toch mettertijd?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik wil mijn mooie lijfje zo maagdelijk mogelijk houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die puntjes vervagen toch mettertijd?
Vanmorgen kreeg ik een berichtje van iemand, over een Zing bijeenkomst bij Utrecht CS. Dat had ik gedeeld met het Popkoor. En inderdaad ging iemand en deelde een foto. Zij zei, dat er wel500 mensen waren! Geen idee of het op tv voorbij is gekomen. Weet iemand dat toevallig?Op tv weet ik niet maar dit wel gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nieuws030.nl/(...)de-in-midden-oosten/
Ah toeeeeeeequote:Op woensdag 1 november 2023 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik wil mijn mooie lijfje zo maagdelijk mogelijk houden.
Tja. Ben sinds 2009 lid en voor mij wordt het de eerste nederlaag bij TK-verkiezingen. Uithuilen en opnieuw beginnen met Rob en zijn team. Voor nu het beste eruit halen. Er zijn nog drie weken. Kaag stond een week voor de verkiezingen ook nog op 13 zetels. Het werden er 24.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:02 schreef Jeroboam het volgende:
@:borisz D66 is toch ook wel ver afgezakt als ze samen met de FVD worden ingedeeld voor een sessie bij de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |