Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Willem Engerd op twitter jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Nee joh, het speelt gewoon totaal niet meer. Verkoudheid/griep 2.0
Kut, maar het zij zo
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Wen dr maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
45% suiker is normaal, evenveel amandel en de rest ei. Alleen om spijs mooi glad te krijgen moet het een dag of wat rusten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂
Vandaag het eerste kerstbrood mčt spijs van de lidl.
Moest toch een vette pil innemen met wat voedsel, dus een dikke snee genomen.
Eerste reactie zout! ( wij eten zoutarm) tweede: veel suikerkorrels in de amandelspijs 45%
Bij elkaar: altijd lekker. 😉
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:52 schreef Blues het volgende:
Ik zit aan een Brand Bock biertje.
Lekker
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenquote:
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Molo het volgende:
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?![]()
Ouder in de buurt op aanspreken, dat is nou wel iets wat je zult moeten leren/doen. Gaat vaak zat nodig zijn in de toekomst
Die ken ik! Lekker idd nu ook weer gekocht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!
Ow, ja dat is matigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.
Ik heb nu wel geleerd waar het azc hier zit. Ze zullen andere dingen aan hun hoofd gehad hebben dan kinderen opvoeden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |