Al zijn politieprogramma's zijn wel vet. Burgwallen, Arnhem, Den Haag, Eindhovenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja met die voetbalfans was echt wanstaltig slecht, dit programma zit wel gewoon aardig in elkaar.
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Al zijn politieprogramma's zijn wel vet. Burgwallen, Arnhem, Den Haag, Eindhoven
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.
Ik zou ook geen goede agent zijn. Zou binnen 5 minuten de lange lat hanteren bij al dat tuig. Maar goed het draait vanavond niet om mij maar om de paardenlul van Ewout.quote:
Ik leerde uit de meest recente aflevering dat je gewoon mag doorrijden als je een drugstest weigertquote:Op woensdag 1 november 2023 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.
Ewout Genemans.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen idee wie Ewout is. En ik mis niets volgens mij, want Caland kijkt ook die FirstDate onzin of hoe die onzin ook heet.
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Helemaal stukgegaan bij dat hen er ook mag zijn.
Waarom is mij niet verteld dat Jiskefet weer terug is?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou bijna weer op Thierry stemmenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bizar.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja je zou bijna denken dat die man niet helemaal goed bij z'n hoofd is!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.
ik vind ze alle drie niet helemaal jofelquote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat die man niet helemaal goed bij z'n hoofd is!
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanafquote:Op woensdag 1 november 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.
Ik zou zelf nog iets verder willen gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind ze alle drie niet helemaal jofel
Pronouns op LinkedIn.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanaf
Ik zag laatst wel dat ik een pronounce mocht kiezen bij mijn werkprofiel
pronouncequote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
pronounce
@:onlogisch
@:ggmmSorry, ik wist niet dat ik hen beledigde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
pronouncequote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
ja ik welquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou zelf nog iets verder willen gaan.
Maar dat post ik niet natuurlijk
Je hebt voor kakkerlak gekozen hoop ik?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |