Zoals bijvoorbeeld de grenzen openen zodat ze Palestijnse moslimbroeders kunnen opvangen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 01:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geschiedenis is een terugblik, maar vooral een les op vooruitblik. De situatie in het midden-oosten hebben de Arabieren vanwege het verraad dat zij destijds gepleegd hebben, aan henzelf te danken. Voor de rest heet de Arabische Liga niet voor niets Arabische Liga. Een organisatie die de gemeenschappelijke belangen van Arabieren behartigt. Het zou dus als organisatie van 22 landen, natuurlijkerwijs de eerste stap moeten zetten om de belangen van Palestijnen te behartigen en daarop actie te ondernemen. 22 landen bij elkaar hebben een vele sterkere economie en militaire macht dan Turkije alleen. Turkije behoort niet tot een organisatie.
Wel lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 06:50 schreef Scorpie het volgende:
Hamas geeft dus niks om de Palestijnen:
Hoog tijd voor een TR. Stelselmatig verspreiden van propganda / fake news. Daarom volg ik het hier niet meer, die randdebielen krijgen veel teveel ruimte voor kwaadaardige troep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het irriteert me dat je de genocide in Srebrenica even erbij haalt (middels het plaatsen van die tweet), verder niet reageert op kritiek maar wel stug doorgaat met hier tweets dumpen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:00 schreef Slayage het volgende:
The people of light be like
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet moeten willen?
Terwijl de hele wereld aan het mierenneuken is over allerlei definities en termen, loopt de dodental van kleine kinderen steeds verder op in Gaza. De pijnlijke beelden zijn niet meer te verdragen.
Isral als losgeslagen dolle hond die alleen maar zwart voor de ogen heeft kan alleen nog maar tegengehouden worden door een militaire actie.
Gewoon op negeer zetten, iedereen weet dat het propaganda en fake News is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een TR. Stelselmatig verspreiden van propganda / fake news. Daarom volg ik het hier niet meer, die randdebielen krijgen veel teveel ruimte voor kwaadaardige troep.
Ik snap dit wel, maar ik vind het zelf wel belangrijk om die posts van o.a. Slayer te blijven lezen. Het geeft toch inzicht in hoe die mensen (blijven) denken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een TR. Stelselmatig verspreiden van propganda / fake news. Daarom volg ik het hier niet meer, die randdebielen krijgen veel teveel ruimte voor kwaadaardige troep.
Denken? Je bedoelt propaganda consumeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, maar ik vind het zelf wel belangrijk om die posts van o.a. Slayer te blijven lezen. Het geeft toch inzicht in hoe die mensen (blijven) denken.
Noem het hoe je het noemen wilt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken? Je bedoelt propaganda consumeren.
Kom op je kunt beter. Wat is er in deze tijd geen propaganda?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken? Je bedoelt propaganda consumeren.
Dat ben ik wel met je eens, waarbij het dan wel belangrijk is dat het ook echt een gesprek of discussie is en niet die overvloed aan contextloze linkdumps van soms totaal ongerelateerde of zelfs fake informatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Noem het hoe je het noemen wilt.
Maar dat staat los van mijn punt. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij denkt (tot bepaalde hoogte uiteraard) en iedereen moet dat kunnen lezen. Anders krijg je een eenzijdige echokamer waar niemand wat aan heeft.
Heb je de VN-speech van Isral al bekeken die hierboven meermaals verlinkt is? Isral is niet de dolle hond, dat zijn de Islam-fundamentalisten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Terwijl de hele wereld aan het mierenneuken is over allerlei definities en termen, loopt de dodental van kleine kinderen steeds verder op in Gaza. De pijnlijke beelden zijn niet meer te verdragen.
Isral als losgeslagen dolle hond die alleen maar zwart voor de ogen heeft kan alleen nog maar tegengehouden worden door een militaire actie.
Vooral inzicht aan welke propagandariolen hij gekoppeld is. Er zit overigens wel een aanspreekbaar persoon achter hoor, als hij in een wat kalmere bui is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, maar ik vind het zelf wel belangrijk om die posts van o.a. Slayer te blijven lezen. Het geeft toch inzicht in hoe die mensen (blijven) denken.
Heeft iemand toevallig een linkje naar Iran's speech over dezelfde resolutie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Geweldige speech. Reactie van Isral op de VN-resolutie
Geenstijl is een veel betere nieuwsbron. Ik weet ondertussen wel hoe het gros van de islamieten denkt, daar heb ik dit draadje niet voor nodig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Feiten, zoals het door Hamas aangerichte bloedbad op 7 oktober?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom op je kunt beter. Wat is er in deze tijd geen propaganda?
Ook nieuws over die feiten is vaak gekleurd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feiten, zoals het door Hamas aangerichte bloedbad op 7 oktober?
GeenStijlquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geenstijl is een veel betere nieuwsbron. Ik weet ondertussen wel hoe het gros van de islamieten denkt, daar heb ik dit draadje niet voor nodig.
Ik heb nog nooit iemand op negeer gezet, weet ook niet hoe dat moet. Kennelijk erger ik mij niet snel aan posts op een forum. Leven en laten leven, denk ik meestal. Daar kom ik op terug m.b.t. de islamitische 5e colonne en hun meelopers. Duitsland, Zweden en andere landen zijn inmiddels wakkergeschud. Nu Nederland nog..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon op negeer zetten, iedereen weet dat het propaganda en fake News is.
Haha natuurlijk heb je daar een hekel aan omdat ze Turkije uit de klauwen van de religie van de middeleeuwen wilden halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zijn met name de Kemalistische Turken. Atatrk verheerlijkers.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik weet niet in welk parallel universum jij zit, maar niets van wat je opnoemt is van toepassing.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
GeenStijl![]()
Ik hoor nou werkelijk nergens anders dat GeenStijl zo’n goede nieuwsbron is. Never. Misschien als je op zoek bent naar sensatie, drama en spanning en wel houdt van een relletje.
Dit is dus het heilige boek wat het laatste woord van God is en waar de moslims in moeten geloven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 01:52 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Kijk dit is waar jodenhaat echt vandaan komt. Die verzen waren er al lang voor dit hele conflict.
Mensen zien wat zij willen zien. Velen willen het bloedbad van 7 oktober niet zien. Wat velen wel graag wilden zien is dat Isral dat ziekenhuis had gebombardeerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook nieuws over die feiten is vaak gekleurd.
De kunst is het kunnen zien zoals het is. Welk kleurtje het heeft.
Oh die Russische soldaten die Oekraiense vrouwen aan de lopende band liepen/lopen te verkrachten en vluchtende/onschuldige Oekrainers lopen te bombarderen. Heel zielig hoor. Maar van mij mogen ze stuk voor stuk hard sterven. Net als de Hamas strijder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:58 schreef Rollo het volgende:
[..]
Heb je de VN-speech van Isral al bekeken die hierboven meermaals verlinkt is? Isral is niet de dolle hond, dat zijn de Islam-fundamentalisten.
Ja het is verschrikkelijk dat er ook kleine kinderen omkomen, maar de wereld is nou eenmaal niet eerlijk. Het is ook verschrikkelijk dat er (honderd)duizenden Russen in Oekrane omkomen die daar alleen maar zijn omdat ze door het Russische regime zijn gebrainwashed, maar uiteindelijk is het toch te hopen dat Oekrane wint en die Russische soldaten dus in meerderheid omkomen.
Ik denk dat niemand ontkent dat er een bloedbad heeft plaats gevonden 7 oktober.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen zien wat zij willen zien. Velen willen het bloedbad van 7 oktober niet zien. Wat velen wel graag wilden zien is dat Isral dat ziekenhuis had gebombardeerd.
Technisch gezien is het uit de Hadith, verhaaltjes over die kindervriend. Niet de Koran zelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is dus het heilige boek wat het laatste woord van God is en waar de moslims in moeten geloven.
De filmpjes spreken voor zich gozer. Dat het je niet raakt is duidelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ontkent dat er een bloedbad heeft plaats gevonden 7 oktober.
De propaganda van Isralische zijde kleurt het extreem gruwelijk.
Was voor dat extreem gruwelijke propaganda nodig? je bent wel afgestompt als je dat niet extreem gruwelijk vindt, het gaat om het af of goedkeuren ervan, waarvan het laatste net zo walgelijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ontkent dat er een bloedbad heeft plaats gevonden 7 oktober.
De propaganda van Islamitische zijde bagatelliseert het.
Dat is wat propaganda is.
Is inmiddels toch ook tot autoriteit verklaard door diverse geleerden, de Hadith?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Technisch gezien is het uit de Hadith, verhaaltjes over die kindervriend.
Geen idee, ik vind de term 'geleerd' in combinatie een fictieboek altijd wat lastig serieus te nemen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is inmiddels toch ook tot autoriteit verklaard door diverse geleerden, de Hadith?
Maar vertel nou eens waarom Turken zwichten voor een Arabische doctrine.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zijn met name de Kemalistische Turken. Atatrk verheerlijkers.
Klopt. De waarheid is dat er al heel veel doden aan beide zijden zijn gevallen en er nog velen zullen volgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De propaganda van Islamitische zijde bagatelliseert het.
Dat is wat propaganda is.
Natuurlijk raakt het me wel, waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De filmpjes spreken voor zich gozer. Dat het je niet raakt is duidelijk.
Die blijven gewoon in Gaza hoor. Als Hamas weg is zal de Westerse gemeenschap ook wel weer helpen om die stad op te bouwen. Van hun Arabische broedervolken hoef je dat minder snel te verwachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. De waarheid is dat er al heel veel doden aan beide zijden zijn gevallen en er nog velen zullen volgen.
Het einde is nog lang niet in zicht.
Ben er bang voor dat Isral nog lang niet klaar is als Hamas is ‘uitgeroeid’
Misschien voor even, maar de rekening komt op de lange termijn vast weer.
En waar die 2 miljoen vluchtelingen uiteindelijk naartoe moeten is ook maar de vraag.
Zoals ik net ook al zei. Natuurlijk is het extreem gruwelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was voor dat extreem gruwelijke propaganda nodig? je bent wel afgestompt als je dat niet extreem gruwelijk vindt, het gaat om het af of goedkeuren ervan, waarvan het laatste net zo walgelijk is.
Ah..je doet of je genuanceerd bent maar ik zie vooral islamitische propaganda. Noem maar wat voorbeelden van de joodse propaganda.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Natuurlijk raakt het me wel, waar haal je dat vandaan?
We hebben het hier over propaganda.
De kleur van de berichtgeving en begeleidende teksten.
Dat heb ik in post #143 gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ah..je doet of je genuanceerd bent maar ik zie vooral islamitische propaganda. Noem maar wat voorbeelden van de joodse propaganda.
Hou toch op manquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:58 schreef Rollo het volgende:
[..]
Heb je de VN-speech van Isral al bekeken die hierboven meermaals verlinkt is? Isral is niet de dolle hond, dat zijn de Islam-fundamentalisten.
Ja het is verschrikkelijk dat er ook kleine kinderen omkomen, maar de wereld is nou eenmaal niet eerlijk. Het is ook verschrikkelijk dat er (honderd)duizenden Russen in Oekrane omkomen die daar alleen maar zijn omdat ze door het Russische regime zijn gebrainwashed, maar uiteindelijk is het toch te hopen dat Oekrane wint en die Russische soldaten dus in meerderheid omkomen.
Dat weten we niet. Er circuleren berichten op internet waarin de Palestijnen in Gaza worden weggejaagd naar Egypte en vervolgens neemt Israel Gaza over. Voorlopig moeten ze naar het zuiden maar blijft het daarbij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die blijven gewoon in Gaza hoor. Als Hamas weg is zal de Westerse gemeenschap ook wel weer helpen om die stad op te bouwen. Van hun Arabische broedervolken hoef je dat minder snel te verwachten.
Dan hebben ze geen kinderwagens en rollators meer om zich achter te verschuilen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:37 schreef Mylene het volgende:
Hamas kan de tunnels ook benutten om in ieder geval de kwetsbaren te laten vluchten, vrouwen, kinderen en bejaarden.
Extreem simpel gedacht natuurlijk. De allermakkelijkste, snelste, simpelste en minst dodelijke oplossing is Hamas die zich overgeeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Opgave zal sowieso geen optie zijn omdat Israel ook geen Palestijnse staat wil op dit moment onder Netanyahu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Extreem simpel gedacht natuurlijk. De allermakkelijkste, snelste, simpelste en minst dodelijke oplossing is Hamas die zich overgeeft.
Als Hamas zich overgeeft is binnen 2 uur de oorlog gestopt en kan hulp het land binnen komen. Aangezien Hamas zegt voor de Palestijnse zaak op te komen zou je juist moeten pleiten voor een onvolledige overgave van Hamas.
Zolang Hamas nog vrij rondloopt gaat Isral natuurlijk niet stoppen, en zal geen enkel land ingrijpen aangezien Isral tegen een terroristische organisatie vecht, die dankbaar gebruik maakt van de Palestijnse burger om achter te verschuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |