Jaaaaaa. Een nieuwe parel voor de OP misschien? @DKUpquote:
WAAR KOM JE?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
ze praten met een zzz zowiezo, zzzzoetermeer perzooon
IK KOM HIER, KIJK DANquote:
Sorryquote:
Beugel gehad,quote:
Ben je verkocht?quote:
Chin chinquote:
Wel leuk ja.quote:
super awkwardquote:
For surequote:
Swingen, dan kom je al gouw uit bij sexquote:
Hij kon het niet latenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Meteen over de vleselijke lusten beginnen.
Weet ik ook niet, maar daar hadden de 2 hindoestanen een discussie over.quote:
JAAAAAquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Een nieuwe parel voor de OP misschien? @:dkup
Mensen die veel sporten, hoge sexdrivequote:
Platen tillen is ook eigenlijk geen sportquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Klopt wel wat hij zegt maar die testosteron boost krijg je niet van een 2 kg dumbbell
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tiltquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die veel sporten, hoge sexdrive
Kun je dit beamen?
Dat doet Hans Fons niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tilt
@onlogisch hoe staat het met jouw libidoquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tilt
Is dat ook niet cosplay? Oprechte vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
Rollenspell,
Ohw princess van het kasteel, deze ridder komt jou bevrijden daarna zullen we het steekspel doen om te kijken of ik hem eruit kan halen en ik tot Koning Arthur gekroond kan worden.![]()
Ja dat klopt, alleen is cosplay in passende outfit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook niet cosplay? Oprechte vraag
Vond haar wel okay, alleen weet niet of ik kan wennen aan de stem en het rommelig zijn. Wel leuk gezicht en lekker thicc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is die vrouw actrice?
Waar is @:sapstengel die zegt dat vrouwen met kleur leuk zijn
Te openquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was ook open, maar dat heeft niet geholpen
Je was te directquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was ook open, maar dat heeft niet geholpen
Oké dan win je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |