Ze hebben geen relatie meer.Maar wel een kind.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:38 schreef mario390 het volgende:
uit beeld?
jessie is en mann?
ik voolg ook en ned. jessie maar dat is
en meid de heeft vor kortem
gegooid
De vrouwelijke Jessie en die Fries uit Akrum bedoel je?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben geen relatie meer.Maar wel een kind.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt docu over een dakloze Russian Desman
[ afbeelding ]
Johnquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu komt er een bever aan met een hele pallet
maar ze gaan nog eten?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,die zijn nog wel samen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrouwelijke Jessie en die Fries uit Akrum bedoel je?
quote:
Heer GOA in tha house.quote:
Nee, een echte, wilde ... is ook hout en schiet lekker op dacht dat dier denk ikquote:
< GoA heeft ook een Utopia hitquote:
Östsee.. Dus Noorderstormquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Aan alle kindjes die in de kustgebieden wonen,
doei, het was leuk jullie te kennen.
Maar woensdagnacht houdt het op
Er komt een orkaan deze kant op.
https://www.bild.de/news/(...)u-85921908.bild.html
Vertel,ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA heeft ook een Utopia hit
Frankrijk loopt het grootste risico, dus gewoon westerstormquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Östsee.. Dus Noorderstorm
Dat is vrij zeldzaam dacht ik.
en op de beeld gaan ze nog eten?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm ..Dan zou Duitsland relatief veilig moeten zijn....quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frankrijk loopt het grootste risico, dus gewoon westerstorm
Komt over de atlantische oceaan aan.
Nrw, Saarland, die regio krijgt het meeste te verduren, dus komt ook over NL en Belgiequote:Op maandag 30 oktober 2023 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm ..Dan zou Duitsland relatief veilig moeten zijn....
Of het is echt Big Stuff
< GoA gaat ff het weer bekijken.
Ik was daar deze zomer.. daar staan zoveel windmolens.. die eten de wind wel opquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nrw, Saarland, die regio krijgt het meeste te verduren, dus komt ook over NL en Belgie
Voor Frankrijk verwachten ze wind van >150 km/h
Zoutkruisje.quote:
In België noemen het ze een mogelijke 'bomcycloon'.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was daar deze zomer.. daar staan zoveel windmolens.. die eten de wind wel op![]()
Zonder gekheid.. Altijd fascinerend storm ( zolang iedereen heel blijft )
Even checken deze.quote:
Er zijn best mooie weerkaarten tegenwoordig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In België noemen het ze een mogelijke 'bomcycloon'.
https://www.hln.be/wetens(...)est-europa~aa3bc8a7/
Ergens zijn ze er toch een beetje bang voor
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn best mooie weerkaarten tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Hier kun je heel mooi de wind zien en vooruit spoelen.
https://www.windy.com/?2023110212,51.822,5.713,5
Zijn schattingen hequote:Op maandag 30 oktober 2023 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kaartje is wat opgevoerd
Weet je haar echt niet meer? Cupcakebakster.quote:
Ze was er ook maar kort.quote:
Was dat niet die handwerkjuf die zo graag taartjes bakte?quote:
Cupcakes.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat niet die handwerkjuf die zo graag taartjes bakte?
daum christof gast bij servus tv sportquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:48 schreef chufi het volgende:
Ze was er maar 1 maandje dus de kans dat je dr gemist of vergten bent
Wie is dat ?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
daum christof gast bij servus tv sport
70 is hij geworden
Genoeg mensen,quote:
OKquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg mensen,
dit ging me er meer over dat ik deze wel grappig vind
Wie zou het dan moeten worden?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt verrassend was het niet meer maar onterecht in mijn ogen ...
Nou vond ik het WK niet twijfelachtig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Haaland ...
Messi heeft na het behalen van dat twijfelachtig WK niets gedaan
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vond ik het WK niet twijfelachtig.
Wat hij verder heeft laten zien kan je wel wat over zeggen ja.
Haaland heeft alles gewonnen op een WK na toch?
Hij zal toch wel ooit eens stoppen?quote:
Nope....quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal toch wel ooit eens stoppen?
En in de VS gaat ie geen 'punten scoren' voor zo'n titel.
Ik sta overal open voor.quote:
Wordt een interessante 40+ meet dan voor jouquote:
Dan er maar van genieten ja.quote:
Heer Killem.Er zijn grenzen.quote:
Deze toch maar niet.quote:
Foto van je slaapkamer Mario?quote:
Ze lijken op puppen.quote:
Allemaal?quote:
Salvator Dali.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch ook raar.Word ik lid fan een groep op FB waar je flyers van Housefeesten mag plaatsen.
Ik post dit:
[ afbeelding ]
Krijg ik berichtje. Max 3 per dag.
Laat dan ook maar.Als het zo moet.quote:
Nou nou, ik dacht “klinkt Amsterdams”.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat dan ook maar.Als het zo moet.
Niet tegen jou maatje. Maar ik trek een kist met flyers open en denk wat leuks te posten en dan krijg je een beperking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou nou, ik dacht “klinkt Amsterdams”.
Valt nog mee dat je niet meteen uit die groep bent geknikkerd door de beheerder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet tegen jou maatje. Maar ik trek een kist met flyers open en denk wat leuks te posten en dan krijg je een beperking.
Lekker boeien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet meteen uit die groep bent geknikkerd door de beheerder.
Morguh Pullup c-/. mooi kleurrijk vogeltjequote:
Apart was die jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup c_. mooi kleurrijk vogeltje
Gaf je een mislukt bakkie koffie zie ik nuquote:
Zielig voor het paardquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
Gelukkig is dit niet olympisch geworden
[ twitter ]
quote:
quote:
quote:
Morguh damesquote:
Dat is wel weinig. Hier meestal 5 a 6 uurtjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 3a4 uurtjes haal.
Lekker, dat is bijna uitslapenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel weinig. Hier meestal 5 a 6 uurtjes.
Morning omaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Wat een prachtig weer![]()
Wat zien mijn ramen eruit![]()
Hoi.quote:
Moet je een tijdje aan de kust wonen, dan leer je dat wel negeren. (Of je bent iedere dag bezig met ramen zemen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Wat een prachtig weer![]()
Wat zien mijn ramen eruit![]()
Mijn hulpje komt volgende week.. tot die tijd negeer ik het ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je een tijdje aan de kust wonen, dan leer je dat wel negeren. (Of je bent iedere dag bezig met ramen zemen)
Ik slaap ook nooit langer dan een uur of 4 per nacht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 3a4 uurtjes haal.
En hier een lekkernijtje voor de fijnproeverquote:
En toch vind ik de uurtjes als vriendin nog slaapt altijd wel fijn,lekker rustig in huis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik slaap ook nooit langer dan een uur of 4 per nacht.
Ben altijd jaloers op mijn vriendin. Die slaapt een gat in de dag en wordt nog niet wakker als je een kanon naast haar afschiet.
Fruitquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik de uurtjes als vriendin nog slaapt altijd wel fijn,lekker rustig in huis.
Goedemorgen Heer aloa.quote:
Heerlijk, ik hou er van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hier een lekkernijtje voor de fijnproever
In het wild hebben ze natuurlijk die van zulke dingen allemaalquote:
Ik denk toch dat ze ook daar uit bomen lazerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het wild hebben ze natuurlijk die van zulke dingen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Gelukkig vallen ze zacht, door hun dikke vachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze ook daar uit bomen lazeren
Dat rijmt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig vallen ze zacht, door hun dikke vacht
Kan degene die het filmt niet beter naar de overkant toe gaan en het melden ofzquote:
In bamboebossen zwart en wit,quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In bamboebossen zwart en wit,
Daar rolt de speelse pandabeer.
Hij knabbelt aan zijn lievelingskost:
Verse bamboe, keer op keer.
Met zachte oogjes kijkt hij rond,
Zo'n schattig diertje om te zien.
Een symbool van kracht en vrede,
De panda raakt ons diep misschien.
Beschermd in natuurgebieden klein,
Vechten we voor hun voortbestaan.
Want elke tedere reuzepoot telt mee,
Om deze dieren te laten bestaan.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
KiekeboeO ja, en dan de gezichten van de mensen die even in de wagen wilden kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is al beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In bamboebossen zwart en wit,
Daar rolt de speelse pandabeer.
Hij knabbelt aan zijn lievelingskost:
Verse bamboe, keer op keer.
Met zachte oogjes kijkt hij rond,
Zo'n schattig diertje om te zien.
Een symbool van kracht en vrede,
De panda raakt ons diep misschien.
Beschermd in natuurgebieden klein,
Vechten we voor hun voortbestaan.
Want elke tedere reuzepoot telt mee,
Om deze dieren te laten bestaan.
Ik weet het ook niet ... Heeft het nog veel geregend bij jullie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
is manon vandag 30 ? ik dacht
in september hm
Wij hebben de natste oktober ooit hierquote:
Welke is het?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja weer zo'n nationale feestdag die we niet in Nederland hebben maar verder bijna overal..
tegenwoordig zijn de winkels hier op feestdagen gewoon open...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja weer zo'n nationale feestdag die we niet in Nederland hebben maar verder bijna overal..
ja dat is hier al een tijdjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de winkels hier op feestdagen gewoon open...
Nee doen we niet aan, zal wel een katholieke dag zijnquote:
Jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee doen we niet aan, zal wel een katholieke dag zijn
Ik zag net iets staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Liverpool (en ook Arsenal wel) heeft interesse in een Ajax-sensatie dit seizoen.
Rensch
Wiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:23 schreef mario390 het volgende:
bruder van harry klein is overleden
met 79
Gelukkig heb jij het iig een keer gequotequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie
En waarom moet dat hier? Mensen die niemand hier kent?
Harry Klein is een karakter uit Derrickquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie
En waarom moet dat hier? Mensen die niemand hier kent?
Beter 5 keer voor de zekerheid he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het iig een keer gequote
Pcies, die ken ik bestquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Harry Klein is een karakter uit Derrick
Maar ken je zijn broer ook?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ging het om,quote:
behalve Marioquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ging het om,
dus iemand die niemand hier kent
Dat waren de mooiste afleveringen van Tatort vond ik altijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:35 schreef pullup het volgende:
Ik vond Schimanski in Tatort stoerder
[ afbeelding ]
Elmar Wepperquote:
`Schlagerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zoveel ik weet zong zij niet
of toch?
quote:
De hond van onze buurman heeft een bruine staartquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zoveel ik weet zong zij niet
of toch?
En zingt ook?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
De hond van onze buurman heeft een bruine staart
Janken naar de maan,quote:
Oh ohquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:25 schreef mario390 het volgende:
zo en post gezet in
boer zoekt vrouw topic
Bij de J.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat bij de oostenrijkse boer zoekt... hadde enn
meisje 150 bewerber
Lekker wijf dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat meisje was erder met fotos
in en kalender
quote:
Als er nou een moment is om foto's van iemand te plaatsen ...............quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat meisje was erder met fotos
in en kalender
Ich auch nichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:37 schreef mario390 het volgende:
250 bewerber, en ik heb in tv niet gekijkt
Pciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou een moment is om foto's van iemand te plaatsen ...............
Es war angekundigt hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
het endete dit jaar,en het is alles
weg?? schande
Neem gerust je tijd,we zijn geduldig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:41 schreef mario390 het volgende:
moet ik erst viinden
zij was in jongboer-kalender
Mycroft.quote:
[/quote]quote:
Hearlik zonnetje hier.quote:
Haha wellicht e andrs komt ie vast nog wel eens langsquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Heb je die tweet van die Rambo militair gezien? Ik ga hem niet plaatsen,hij was iets te overmoedig.
Zonnetjequote:
Hier komt het met bakken de lucht uit. En niet zo'n klein beetje ook.quote:
Onder een spoiler dan maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha wellicht e andrs komt ie vast nog wel eens langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Speelde de onkreukbare rechercheur, maar scheen irl behoorlijk aan de andere kant van de wet te staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder een spoiler dan maar.TsjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:52 schreef mario390 het volgende:
kijk zij weest op fok van me![]()
[ afbeelding ]
Heb jij weerquote:kakadylo
Vorige week nog even 400euro afgetikt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:05 schreef mario390 het volgende:
mijn is geloof ik 15 gewezen nu
heb ik niks meer
ja misschien bedoelt zij kakadylo ofquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
Niet weten dat het Hoe op met me is.
vor en dier ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week nog even 400euro afgetikt.
Operatie kat.quote:
Iets aan haar staart en er is een tand verwijderd.quote:
Heb je deze al in DTS gepost?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:16 schreef mario390 het volgende:
oke en heb je dat gezien??
[ afbeelding ]
Neem jezelf niks kwalijk.Je hebt het beste voor haar gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:18 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik sukkel erder misschien nieren-opbouwkost gekopt
hadde, word zij nog leven misschien
Deine Katze?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:05 schreef mario390 het volgende:
mijn is geloof ik 15 gewezen nu
heb ik niks meer
Kon je ook niet weten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik was elke week in november
dezember in klagenfurt ,en de fressnapf-markt
was 10 min van werk weg
maar ik weest niet wat zij heeft
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja op mijn bed overleden
erst gekrampft , dann was het uit
vandaag moet ik onze meidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En hier de andere archieven
https://forum.fok.nl/index/list_archives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |