Vorig jaar had je de pollewop en de friesland bop of hoe die pipo's ook mogen heten. Dus ik neem elke actie bloedserieus vanaf minuut 1.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongetwijfeld (ik zag er al eentje), maar kansrijke acties heb ik nog niet gezien
Je actie dient vooral een groot bereik te hebben natuurlijk, zolang het dat niet heeft neem ik hem niet serieusquote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar had je de pollewop en de friesland bop of hoe die pipo's ook mogen heten. Dus ik neem elke actie bloedserieus vanaf minuut 1.
Edit: de hunekop en de oele plop dus.
Oh ja, dat onderste hangt natuurlijk ook in de lucht. Dat als Joost zijn liedje waarmee hij aan het ESF wil meedoen per ongeluk niet wordt gekozen, hij met de Top 2000 op een nieuwe hype probeert te springen.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je actie dient vooral een groot bereik te hebben natuurlijk, zolang het dat niet heeft neem ik hem niet serieus
Ik heb oprecht nog liever een nummer van Joost dan de Hunekop trouwens
Laat Joost maar lekker bij 3FM blijven.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je actie dient vooral een groot bereik te hebben natuurlijk, zolang het dat niet heeft neem ik hem niet serieus
Ik moet hier wel om lachen, want dit klopt natuurlijk gewoon. Dat geeft ook maar aan hoe relatief al die lijstjes zijn. Zo'n Joost in september in 1003 was lastig te verteren, maar met pistool op het hoofd zou ik die ook altijd kiezen.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie daar helaas wel 'mogelijkheden' jaquote:Op woensdag 15 november 2023 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat onderste hangt natuurlijk ook in de lucht. Dat als Joost zijn liedje waarmee hij aan het ESF wil meedoen per ongeluk niet wordt gekozen, hij met de Top 2000 op een nieuwe hype probeert te springen.
Die keuze is toch pas altijd in t voorjaar bekend dus voor dit jaar geen probleemquote:Op woensdag 15 november 2023 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat onderste hangt natuurlijk ook in de lucht. Dat als Joost zijn liedje waarmee hij aan het ESF wil meedoen per ongeluk niet wordt gekozen, hij met de Top 2000 op een nieuwe hype probeert te springen.
Ik vraag me wel af of het huidige electoraat van die platen deze platen ooit nog zal dumpen vanwege enig gedrag van Marcootjequote:Op woensdag 15 november 2023 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu de lijst door te luisteren om alvast in de stemming te komen, maar in de onderste regionen zullen we alle platen van Marco Borsato denk ik wel definitief kwijt gaan raken. Die hadden vorig jaar al een enorme optater gekregen en dat zal er niet beter op zijn geworden.
Ik denk het wel, de meesten staan al in de gevarenzone en er zullen vast nog wel meer fans zijn afgehaakt nu ie ook daadwerkelijk vervolgd gaat worden. Die morele rehabilitatie zal pas plaatsvinden als ie wordt vrijgesproken denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het huidige electoraat van die platen deze platen ooit nog zal dumpen vanwege enig gedrag van Marcootje
Dit kan nog weleens tegenvallen. In andere lijsten zie je de Marco's, Ali's en Fransies wel wat stabiliseren. De ellende ligt ook niet zo vers meer in het geheugen. Ik zie wel dat er echt heel veel op 26 december was vorig jaar. Dat kan er nog wel aan. Maar zo'n Rood en Dochters zullen wel overblijven op de lange termijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu de lijst door te luisteren om alvast in de stemming te komen, maar in de onderste regionen zullen we alle platen van Marco Borsato denk ik wel definitief kwijt gaan raken. Die hadden vorig jaar al een enorme optater gekregen en dat zal er niet beter op zijn geworden.
Dochters is natuurlijk wel de ultieme Marco-plaat gezien de beschuldigingenquote:Op woensdag 15 november 2023 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit kan nog weleens tegenvallen. In andere lijsten zie je de Marco's, Ali's en Fransies wel wat stabiliseren. De ellende ligt ook niet zo vers meer in het geheugen. Ik zie wel dat er echt heel veel op 26 december was vorig jaar. Dat kan er nog wel aan. Maar zo'n Rood en Dochters zullen wel overblijven op de lange termijn.
Dat is het liedje zelf. De artiest wordt meestal in de herfst bekendgemaakt. Vorige week was er een update van de selectiecommissie dat de lijst van 600 inzendingen is teruggebracht tot 10 nummers, dus ik verwacht nu wel snel een naam.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die keuze is toch pas altijd in t voorjaar bekend dus voor dit jaar geen probleem
Dan moeten ze wel heel snel zijn in a. De keuze maken en bekend maken, b. Joost dat liedje uitbrengen c. Het genoeg publiek bereiken om.in de top 2000 te komen. S10 werd op 7 december bekend gemaakt. Dan haal je t sowieso niet meer voor de top 2000 van dit jaarquote:Op woensdag 15 november 2023 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het liedje zelf. De artiest wordt meestal in de herfst bekendgemaakt. Vorige week was er een update van de selectiecommissie dat de lijst van 600 inzendingen is teruggebracht tot 10 nummers, dus ik verwacht nu wel snel een naam.
Inderdaad, het is meer dat Joost zijn handen vrij heeft voor dat soort promotie zodra hij is afgewezen.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost gaat toch niet naar het ESF, dus zijn ESF-nummer is sowieso niet relevant. Het gaat om andere nummers op de hype.
"Promotie", als ik op dat TikTok zie is het meer een poging om zichzelf naar eurovisie te chanterenquote:Op woensdag 15 november 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, het is meer dat Joost zijn handen vrij heeft voor dat soort promotie zodra hij is afgewezen.
Overigens brengen de Bankzitters (die natuurlijk ook niet gaan) vrijdag hun beoogde ESF-inzending uit.
Limburgers zijn dan weer uitstekende wielrennersquote:Op woensdag 15 november 2023 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
Friezen zijn eigenlijk altijd beter in schaatsen dan in muziek maken geweest. Limburgers daarentegen scoren op beide heel slecht.
Ik vrees met grote vrezen voor een extra notering in de top 2000quote:Op woensdag 15 november 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, het is meer dat Joost zijn handen vrij heeft voor dat soort promotie zodra hij is afgewezen.
Overigens brengen de Bankzitters (die natuurlijk ook niet gaan) vrijdag hun beoogde ESF-inzending uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |