Friends-titelsong massaal beluisterd na overlijden Matthew Perryquote:
Het erge is dus dat Houdoe gewoon op de keuzelijst stond vorig jaarquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien komt Houdoe dan wel in de lijst!
Dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:44 schreef ok01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Dance The Night van Dua Lipa ook wel een hoge nieuwe binnenkomer gaat worden. Niet alleen vanwege Barbie hype, maar het nummer werd ook redelijk veel gedraaid op R2
T zegt me allemaal niks meer. Ik ben officieel een ouwe lulquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:44 schreef ok01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Dance The Night van Dua Lipa ook wel een hoge nieuwe binnenkomer gaat worden. Niet alleen vanwege Barbie hype, maar het nummer werd ook redelijk veel gedraaid op R2
Benieuwd wie de luisteraars zijn die ze hebben geïnterviewd voor die docu. Vast niet wij diehard maar Sandra vd hoekquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:27 schreef Tussle266 het volgende:
Het is me nu duidelijk: https://ntr.nl/serie/80/tekst/Feestelijk+Top+2000+tv-seizoen/626
Uitmelkgenot.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:27 schreef Tussle266 het volgende:
Het is me nu duidelijk: https://ntr.nl/serie/80/tekst/Feestelijk+Top+2000+tv-seizoen/626
Je kon je ervoor opgeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd wie de luisteraars zijn die ze hebben geïnterviewd voor die docu. Vast niet wij diehard maar Sandra vd hoek
Bonus voor Rowwen Heze en GNR?quote:
Ah dat heb ik gemist. Had t nochthans leuk gedaan op beeldquote:
Het helpt natuurlijk niet mee als je nauwelijks een liedje kan luisteren of je lichtje gaat uit. Beterschap ouwe reus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T zegt me allemaal niks meer. Ik ben officieel een ouwe lul
True, maar bij dua lipa loop ik sowieso meestal achter de feiten aan. Niet automatisch in mijn muziekboeken.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niet mee als je nauwelijks een liedje kan luisteren of je lichtje gaat uit. Beterschap ouwe reus!
Geinig. Ik heb nog met vera in de klas gezeten op de journalistiekopleiding. Nu doet ze vooral hooghartigquote:Op woensdag 1 november 2023 15:46 schreef ok01 het volgende:
Nacht van de Popmuziek wordt op 11 november uitgezonden. Zonder Matthijs, maar wel met Vera Siemons en Emmely de wilt. En Don Leo natuurlijk
Nothing lasts forever, even cold november rain.quote:
Dacht ik even dat ik hier een parodie van Giel Beelen zagquote:
Elk muzikaal vrouwmens dat Billie of Taylor wil verslaan deze editie, zal moeten sterven, vrees ikquote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lette even niet op, maar Barbie Billie gaat Barbie Dua natuurlijk moeiteloos verslaan bij deze verkiezingen.
Er is wel nog dat stofzuigliedje van Destiny Hope.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Elk muzikaal vrouwmens dat Billie of Taylor wil verslaan deze editie, zal moeten sterven, vrees ik
Vergeet the band niet vanwege Robbie robertsonquote:Op woensdag 1 november 2023 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga echtwel op Private Dancer (albumversie) stemmen deze editie, denk ik. Gewoon Tina én Jeff tegelijk eren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |