Boh, stoere taal!quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, whoehoe zeg..
"Aangepakt"
NRC, linkse kutkrant, nog te min om mijn katten erop te laten schijten in de kattebak...
Ze is overleden, hoe je het ook wendt of keert. Altijd dat gezeik omdat niet iets wordt gezegd als "Duitse brutaal door haar hoofd geschoten en keihard doodgemarteld" ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NLse beeldvorming.
Werkelijk om te kotsen
Toen ze achterin die pickup lag was haar hoofd er nog welquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5173273/wanneer-stopt-het-kijken/#more
Update 12:12 - De soep wordt nu NOG heter gegeten inzake Shani Louk. BILD heeft de Isralische president Yitzhak Herzog genterviewd en volgens hem hebben ze niet alleen een stukje schedel van Shani gevonden: "Het spijt me te kunnen bevestigen dat Shani Nicole Louk is vermoord. Men heeft haar schedel gevonden. Dat betekent dat deze barberen, deze sadistische dieren simpelweg haar hoofd eraf hebben gehakt, zoals ze ook Isralirs hebben aangevallen, gemarteld en vermoord. Het is een grote tragedie en ik betuig mijn diepste medeleven aan haar familie." WOW.
Als je een losse schedel vindt, zul je toch echt via tanden of DNA moeten onderzoeken van wie dat was.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat anders dan de ouders zelf zeggen.
Als er een los hoofd gevonden wordt lijkt het me wat overdadig dat drie onafhankelijke artsen moeten bepalen dat ze dood is.
Er wordt door de ouders gesproken over een fragment en dat na onderzoek door verschillende artsen er bepaald is dat ze door die verwonding overleden is.
Nogmaals, bij het vinden van een onthoofding is dat niet echt een vraag die onderzocht hoeft te worden.
Wat er na haar dood nog met haar lichaam gebeurt is weet ik niet. Maar persoonlijk neem ik het nieuws wat vanuit haar ouders komt als leidend.
Haar schedelquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5173273/wanneer-stopt-het-kijken/#more
Update 12:12 - De soep wordt nu NOG heter gegeten inzake Shani Louk. BILD heeft de Isralische president Yitzhak Herzog genterviewd en volgens hem hebben ze niet alleen een stukje schedel van Shani gevonden: "Het spijt me te kunnen bevestigen dat Shani Nicole Louk is vermoord. Men heeft haar schedel gevonden. Dat betekent dat deze barberen, deze sadistische dieren simpelweg haar hoofd eraf hebben gehakt, zoals ze ook Isralirs hebben aangevallen, gemarteld en vermoord. Het is een grote tragedie en ik betuig mijn diepste medeleven aan haar familie." WOW.
Overleden wordt doorgaans gebruikt bij dood door ziekte, natuurlijke dood ook al heeft het officieel ook de betekenis van dood. Bij ongelukken vaak 'omgekomen' als het direct is, overleden als het in het ziekenhuis later gebeurt. Als het door een misdrijf is en men zegt niet 'vermoord' maar overleden dan wel met 'slachtoffer van .... (bijv steekpartij of van Hamas terreur) overleden'. Slechts -naam van iemand- is overleden komt dus niet over als dood als gevolg van een misdrijf. Je kan dan beter zeggen 'Shani Louk dood' in je headline. Er zijn echt wel nuances in gebruik van woorden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is overleden, hoe je het ook wendt of keert. Altijd dat gezeik omdat niet iets wordt gezegd als "Duitse brutaal door haar hoofd geschoten en keihard doodgemarteld" ofzo.
Er wordt simpelweg gesproken over een fragment ipv een hele schedel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je een losse schedel vindt, zul je toch echt via tanden of DNA moeten onderzoeken van wie dat was.
https://m.bild.de/politik(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2Fquote:Israels Prsident Herzog ber ermordete Shani:
„Diese Tiere haben ihr den Kopf abgehackt“
[..]
"Es tut mir wirklich leid, berichten zu mssen, dass wir jetzt die Nachricht erhalten haben, dass Shani Nicole Louk als ermordet und tot besttigt wurde. Man hat ihren Schdel gefunden“, sagte Prsident Herzog.
„Das bedeutet, dass diese barbarischen, sadistischen Tiere ihr einfach den Kopf abgehackt haben, als sie Israelis angriffen, folterten und tteten. Es ist eine groe Tragdie, und ich spreche ihrer Familie mein tiefes Beileid aus.“
Dat sowieso niet want als je been erbij ligt zoals dat van haar toen is iemand meestal dood. Buiten bewustzijn zou nog kunnen maar die rare slag erin betekent meestal dat echt alle spanning in het lichaam weg is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Er wordt simpelweg gesproken over een fragment ipv een hele schedel.
Over of ze nog kon leven ipv of zij het was.
Misschien is ze na haar dood ook nog eens onthoofd. Wat ik zeg is niet bedoeld als verzachtende omstandigheden voor de daders he? We hebben allemaal gezien hoe ze op gruwelijke wijze rond hebben gereden met iemand die naar ons weten op dat moment zeer ernstig gewond was en een totaal onschuldig slachtoffer was.
Daar zat geen enkel respect voor leven of de doden bij.
Het enige wat ik zeg is dat ik het verhaal van de ouders zelf als leidend zie.
En dat ik het een (gruwelijke) opluchting vind dat het kind niets meer mee heeft gekregen van dat rondrijden en gedoe. Mogelijk nog erger bespaard is gebleven.
Ja. Het was allemaal al ziek genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Er wordt simpelweg gesproken over een fragment ipv een hele schedel.
Over of ze nog kon leven ipv of zij het was.
Misschien is ze na haar dood ook nog eens onthoofd. Wat ik zeg is niet bedoeld als verzachtende omstandigheden voor de daders he? We hebben allemaal gezien hoe ze op gruwelijke wijze rond hebben gereden met iemand die naar ons weten op dat moment zeer ernstig gewond was en een totaal onschuldig slachtoffer was.
Daar zat geen enkel respect voor leven of de doden bij.
Het enige wat ik zeg is dat ik het verhaal van de ouders zelf als leidend zie.
En dat ik het een (gruwelijke) opluchting vind dat het kind niets meer mee heeft gekregen van dat rondrijden en gedoe. Mogelijk nog erger bespaard is gebleven.
Israel doet nu in elk geval zijn best om er geen rond getal van te maken. Wat ze eerder beide deden (zowel Hamas als Israel).quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:16 schreef Slayage het volgende:
Biden/Kirby be like: we moeten de cijfers van Hamas media over de burger slachtoffers in Gaza niet vertrouwen
Isral be like: wij hebben 7546 terroristen gedood. (Ze maken immers geen onderscheid tussen militanten en burgers)
[ twitter ]
Bewijs dat ze dode kinderen tellen als terrorist?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:16 schreef Slayage het volgende:
Isral be like: wij hebben 7546 terroristen gedood. (Ze maken immers geen onderscheid tussen militanten en burgers)
Bewijs vragen aan de linkdumpkoning?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Bewijs dat ze dode kinderen tellen als terrorist?
Duhquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewijs vragen aan de linkdumpkoning?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gingen wel Nederlandse gezinnen naartoe voor o.a. een gezellige bruiloft en om voor oma te zorgen
Gaven aan dat code kneiterrood hen niet bekend was en het was ,l fijn hun familie weer te zien
Geen vuiltje aan de lucht
Blijkbaar is die perceptie toch ook wisselendWhahahaha die spoiler! Hoe was het daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Je leest toch vaak genoeg in het nieuws: man of vrouw of slachtoffer na steekpartij/schietpartij/ mishandeling whatever overleden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overleden wordt doorgaans gebruikt bij dood door ziekte, natuurlijke dood ook al heeft het officieel ook de betekenis van dood. Bij ongelukken vaak 'omgekomen' als het direct is, overleden als het in het ziekenhuis later gebeurt. Als het door een misdrijf is en men zegt niet 'vermoord' maar overleden dan wel met 'slachtoffer van .... (bijv steekpartij of van Hamas terreur) overleden'. Slechts -naam van iemand- is overleden komt dus niet over als dood als gevolg van een misdrijf. Je kan dan beter zeggen 'Shani Louk dood' in je headline. Er zijn echt wel nuances in gebruik van woorden.
Dat zeg ik toch, dan staat erbij slachtoffer van mishandeling/steekpartij/schietpartij/Hamasterreur. Niet slechts -naam van persoon- is overleden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je leest toch vaak genoeg in het nieuws: man of vrouw of slachtoffer na steekpartij/schietpartij/ mishandeling whatever overleden.
Kan het niet echt goed zien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:30 schreef Qarrad het volgende:
Kijk even hoe die voorste gebouwen erbij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |