Joh, lees het nieuws even. Er komt helemaal geen storm in Nederland en al helemaal geen tornado.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:49 schreef Paul het volgende:
ik heef mn balkon net ontruimd voor de tornado donderdag
jawel donderdag windkracht 12 in engeland en messchien komt het ook nnaar NL zeggen zequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:47 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Joh, lees het nieuws even. Er komt helemaal geen storm in Nederland en al helemaal geen tornado.
Ik als reumapatiënt kan dat beamen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Langdurig(er) droog weer zit er voorlopig niet zo lijkt het..
Ik zou zelf even de weervoorspellingen of tenminste dit topic terug lezen dan. Een tornado is het niet mee, dat is heel wat anders. Wel windkracht 8/9 eventueel aan de kust hier donderdag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:47 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Joh, lees het nieuws even. Er komt helemaal geen storm in Nederland en al helemaal geen tornado.
wij hebben hier in het midden nergens last van joh, beetje water, zuchtje wind meer wordt het nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:51 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel donderdag windkracht 12 in engeland en messchien komt het ook nnaar NL zeggen ze
Dat zei Wilma ook tegen mij vannachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober was in ieder geval gruwelijk nat!
Ik zal de tuinstoel alvast in een hoekje zetten. Hij zal maar om waaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:33 schreef Paul het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE DAN BANG IS VOOR DONDERDAG?
hallo bomen worden ontworteld, de grond is soppig en de storm zal alles eruit waaien
oohhh
ik heb hem dus van mn balkon al gehaald, hele balkon is leeg, alleen blaadjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal de tuinstoel alvast in een hoekje zetten. Hij zal maar om waaien.
OPDAT WIJ NOOIT VERGETEN.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:33 schreef Paul het volgende:
hallo bomen worden ontworteld, de grond is soppig en de storm zal alles eruit waaien
oohhh
Alles weg 😱quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:33 schreef Paul het volgende:
oohhh
KOM NU VECHTENquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:50 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Je moeder ook en die was vannacht ook goed bestand tegen de harde stoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |