fantasy mag ook he? ik las er een heel goed boek over keer, maar kan onwijs niet op de titel komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik niet echt boekentips aangezien ik meer van het fantasy en sf genre hou
Enige boek wat ik over de oorlog mooi vond was deze https://www.bruna.nl/boeken/lotte-hannah-en-emmy-9789083183336
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb deze besteld als e-bookquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nacht/Night van Elle Wiesel is een van de beste/hardste boeken ooit die ik heb gelezen over WOII
Is geen dik boek dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb deze besteld als e-book
nou nu zien, kan ik me concentratie erbij houden, LOL das vraag twee
Fantasy is ook zo breed, ik lees graag Terry Pratchett en Neil Gaiman, maar ook zijn er goede Nederlandse fantasy en sf auteursquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
fantasy mag ook he? ik las er een heel goed boek over keer, maar kan onwijs niet op de titel komen.
Over super computer en lasers stralen afluisteren eno. etc etc.
Maar geen idee meer hoe die nu heette.
Maar oké ik kan niet alles tegelijk bestellen, eens kijken die eerst ik denk beetje kom er wel weer in gewoon een boek lezen nl. Maar moet ff mijn weg erin vinden hoor(opnieuw)
ik hou ze ff in gedachtenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Fantasy is ook zo breed, ik lees graag Terry Pratchett en Neil Gaiman, maar ook zijn er goede Nederlandse fantasy en sf auteurs
Wildvuur van Elmar Otten
Titanium van Mara van Ness
Hex van Thomas Olde heuvelt
Johan klein Haneveld
Sophia Drenth
Jasper Polane
Na een aantal jaar vooral een to read-lijstje van honderden boeken, wat het kiezen niet makkelijker maakt lolquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou ze ff in gedachten. mss wel leuk topic ervoor.
Maar moet er bij eentje beginnen natuurlijk? of lezen jullie ze door elkaar? lijkt me niet toch?
nou idd met series op tv is het anders natuurlijk want wacht je weer week ofzo op volgende of langer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een aantal jaar vooral een to read-lijstje van honderden boeken, wat het kiezen niet makkelijker maakt lol
Als je niet te moeilijk wil beginnen de eerste 2 boeken die ik noemdequote:Op woensdag 8 mei 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou ze ff in gedachten. mss wel leuk topic ervoor.
Maar moet er bij eentje beginnen natuurlijk? of lezen jullie ze door elkaar? lijkt me niet toch?
jazeker maar leende ze uit biep vroeger. heb echt veel gelezen, ken de titels ook allemaal niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:04 schreef livelink het volgende:
@:kree, het kan ook leuk zijn om de boeken die je vroeger las en leuk vond gewoon eens te herlezen om er weer in te komen.
Ook in boekenkastjes die je steeds meer ziet, zijn echt veel boeken te vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kree En je hoeft natuurlijk niet de boeken die je wilt lezen allemaal te kopen! Je kunt ook lid worden van je lokale bibliotheek en dan kun je echte boeken lezen op papier, of luisterboeken luisteren, of ebooks lezen op je telefoon of tablet.
ja idd. ik weet dat er hier in de buurt paar staan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook in boekenkastjes die je steeds meer ziet, zijn echt veel boeken te vinden.
Wij leggen onze boeken vaak in dergelijke kastjes als we ze uit hebben.
Murakami staat al een tijdje op mijn te lezen lijst. Maar leest dat een beetje makkelijk weg?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Stephen King- 11-23-64
Stephen King- De Marathon
Stephen King- IT
Terry Hayes- Ik ben Pilgrim
Haruki Murakami- Norwegian Wood
Elle Wiesel- Nacht
Dagboek van Anne Frank
Harry Potter of Lord of the Rings reeks
Andy Weir boeken (scifi)
Je kan ook gewoon een en ander opzoeken waar ze over gaan en wat je aanspreekt natuurlijk
Hij heeft hoop magisch realisme verwerkt in paar van zijn boeken, dat is wel even wennen maar verder wel aardig toegankelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:13 schreef tufkac het volgende:
[..]
Murakami staat al een tijdje op mijn te lezen lijst. Maar leest dat een beetje makkelijk weg?
Als fan van Gabriel Garcia Marquez ben ik wel enigszins bekend met het magisch realisme, dus dat zal geen probleem zijn. Vandaar ook dat ik denk dat het me wel zal aansprekenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft hoop magisch realisme verwerkt in paar van zijn boeken, dat is wel even wennen maar verder wel aardig toegankelijk.
Dan gaat dat je wel bevallen jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:21 schreef tufkac het volgende:
[..]
Als fan van Gabriel Garcia Marquez ben ik wel enigszins bekend met het magisch realisme, dus dat zal geen probleem zijn. Vandaar ook dat ik denk dat het me wel zal aanspreken
Dat weet ik nog niet. Tips?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gaat dat je wel bevallen ja
Welke wilde je gaan lezen?
Heb ze nog niet allemaal gelezen maar Norwegian Wood, Kafka aan het strand en 1Q84 zijn wel mijn favorieten tot dusver. 1Q84 is een wel een flinke pil maar wel geweldig verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |