Lilja noemt Yrsa haar sister in crime omdat ze beide in hetzelfde genre actief zijn maar zijn geen bloedverwanten.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb net weer een boek uit van Yrsa Sigurdardóttir, zal Lilja een zus zijn?! Zet deze in ieder geval op mijn “wil ik lezen” lijstje.
Ik lees verschillende soorten boeken waarbij ik het lastig vind om een favoriet van het hele jaar aan te wijzen. Ik heb heel erg genoten van :
[ afbeelding ]
En van de Waldfriede serie, deel 3 begin ik nu aan. Ik hou van het makkelijk weglezen van de roman in combinatie met de historische gebeurtenissen in die tijd in Europa.
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad nog meer boeken op mijn e-reader staan en het was zeker niet de laatste!quote:Op maandag 8 januari 2024 19:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De boeken van Feist zijn dan ook heerlijk weg te lezen. Je hebt er nog veel te gaan, mocht je meer willen.
Doe maarquote:Op zondag 17 maart 2024 14:07 schreef SuperHartje het volgende:
Ik denk eraan HOLLY van STEPHEN KING te kopen.
Wanneer? Het boekenbal was leuk om te zien. Met Sophie en Paul. Echt wat voor @Specularium en @sp3cquote:Op zondag 17 maart 2024 19:20 schreef Kanaroe het volgende:
VPRO Boeken is ook weer terug op tv zag ik net, mss een tip voor de liefhebbers
Zondags om 17.45 uurquote:Op maandag 18 maart 2024 17:37 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wanneer? Het boekenbal was leuk om te zien. Met Sophie en Paul. Echt wat voor @:Specularium en @:sp3c
Dat is het vervolg op het boek dat ik nu aan het lezen ben zie ik nuquote:Op zondag 17 maart 2024 14:07 schreef SuperHartje het volgende:
Ik denk eraan HOLLY van STEPHEN KING te kopen.
Is Holly een vervolg? En welk boek lees je dan nuquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is het vervolg op het boek dat ik nu aan het lezen ben zie ik nu
quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Is Holly een vervolg? En welk boek lees je dan nu
De Mr. Mercedes trilogie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Is Holly een vervolg? En welk boek lees je dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |