Wel saai. Denk ikquote:
Tijd voor een meeting met de ASquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n soup-a-holic was.
Zoals ik al zei: je kan eigenlijk niet fout gaan met soep.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n soup-a-holic was.
Mooie ambitie! ik doe met je meequote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Saai zijn, kan me wel vinden in die ambitie.
Ik doe wel saai met stamppot ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Saai zijn, kan me wel vinden in die ambitie.
Nee, ik ben geen Amerikaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan jullie nog iets doen met Halloween?
Eens! Hier komen er wel kinderen/pubers aan de deur, maar die verwijs ik allemaal door naar Sint-Maartenquote:
Welke stamppot is de best stamppot?quote:
Sint maarten doen we hier ook niet. Dat is 11-11toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Hier komen er wel kinderen/pubers aan de deur, maar die verwijs ik allemaal door naar Sint-Maarten
Oh jeeej.. moeilijke vraag... ik denk zuurkool of rodekoolquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke stamppot is de best stamppot?
Ja! In Groningen een eeuwenoude traditie. Heb zelf heel goede herinneringen aan Sint-Maarten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sint maarten doen we hier ook niet. Dat is 11-11toch?
Die zag ik niet aankomen..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeeej.. moeilijke vraag... ik denk zuurkool of rodekool
[..]
Ja! In Groningen een eeuwenoude traditie. Heb zelf heel goede herinneringen aan Sint-Maarten.
Alleen nu zijn de kinderen zo slim dat ze denken twee keer te kunnen lopen, maar ik ben geen snoepmachine
Dat ik hard ben over snoepbedelende kinderenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen..
En 11-11 is de opening van het carnavalsseizoen
De stamppotkeuze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ik hard ben over snoepbedelende kinderen
Of mijn stamppotkeuze?
Misschien is dat een rare keuze van mij hoor. Ik vind het gewoon erg lekker. At het eerst altijd met los een hoopje aardappelpuree ernaast. En mengde het op mijn bord, dus nu doe ik het al in de pan door elkaar. Appeltje erdoor, beetje kaneelquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De stamppotkeuze.
Zuurkool is nog wel lekker. Maar rode kool stamppot heb ik nog nooit van gehoord.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is dat een rare keuze van mij hoor. Ik vind het gewoon erg lekker. At het eerst altijd met los een hoopje aardappelpuree ernaast. En mengde het op mijn bord, dus nu doe ik het al in de pan door elkaar. Appeltje erdoor, beetje kaneel
Vertel!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:08 schreef Academicus het volgende:
Dankzij Fok! heb ik een magisch moment mogen beleven en daar geniet ik nog steeds van
Hutspotquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke stamppot is de best stamppot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |