Alles met paddenstoelen kan ik ook zeer waarderen in soep.quote:
Goede snert is ook wel echt goddelijk.quote:
Oei. Dit is wel een discussiepuntjequote:
Oh ja. Prompt zin in snert nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede snert is ook wel echt goddelijk.![]()
Appel in soep?quote:
Tis nog niet guur genoeg buiten voor goede snert. Nog maandje of wat wachtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja. Prompt zin in snert nu
Snert kan ik het hele jaar door etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis nog niet guur genoeg buiten voor goede snert. Nog maandje of wat wachten
Wat is jouw lievelingssoep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei. Dit is wel een discussiepuntje
Vinnut toch het lekkerst als het echt godvergeten tyfusweer is en je dan lekker binnen net niet je bek zit te verbranden aan de snertquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snert kan ik het hele jaar door eten
Ook lekker.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles met paddenstoelen kan ik ook zeer waarderen in soep.
Echt? Ik dacht die mie reepjes en omelet stukjes.quote:
Lastig. Als voorgerecht of bij de lunch vind ik veel soepen wel lekker. Maar tomaat is zo gewoontjes..quote:
Kippensoep van moeders!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook lekker.
Of kippensoep als je je niet lekker voelt.
Die ben ik bij cup a soep nog niet regen gekyquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]de lekkere knapperige stukjes
Gewoon een hand taugé erin mieteren net voordat je het serveert, succes verzekerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]de lekkere knapperige stukjes
Tomatensoep is levenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht die mie reepjes en omelet stukjes.
[..]
Lastig. Als voorgerecht of bij de lunch vind ik veel soepen wel lekker. Maar tomaat is zo gewoontjes..
Tja... ik vind die stukjes gewoon lekker. Is toch anders dan taugéquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een hand taugé erin mieteren net voordat je het serveert, succes verzekerd
We hoeven het niet over alles eens te zijnquote:
Zou wel handig zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hoeven het niet over alles eens te zijn
Mag ik dan ook jouw schep Chinese soep? Dan krijg jij een schep zelfgemaakte courgette/preisoep van mijquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
Chinese tomaat krijg ik dan weer niet weg.
Soep hoort hartig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |