Alles goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dacht kom hier even weer kijkje nemen![]()
Lommerbergen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ballen leeg?
[..]
We zitten in Limburg
het kan altijd beter, maar op zich gaat het goed.quote:
Nou zorgen dat mijn hoofdpijn weg gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd beter, maar op zich gaat het goed.
Kunnen we helpen het beter te maken?
Landgoed Aerwinkel zitten wequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lommerbergen?
Ligt eraan waar je naartoe gaat, maar Limburg is altijd leuk
hmm, ik heb wel paracetamol bij me, maar die optie zul je waarschijnlijk zelf ook wel hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zorgen dat mijn hoofdpijn weg gaat
Yes al pijnstiller ingenomenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik heb wel paracetamol bij me, maar die optie zul je waarschijnlijk zelf ook wel hebben
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zorgen dat mijn hoofdpijn weg gaat
Ja Gianni, zorg daar eens voor.quote:Om van de hoofdpijn af te komen worden veel verschillende middelen aangegrepen: van paracetamol tot een warm bad. Maar een stomende vrijpartij blijkt het meest effectief, dat ontdekten wetenschappers volgens de Daily Mail. Meer dan de helft van de migrainepatiėnten die seks hadden tijdens een aanval kampten achteraf met minder pijn.
okequote:
Je mag mijn bad uiteraard gebruikenquote:
Nou heb ik even gelukquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag mijn bad uiteraard gebruiken
Gewoon plezier hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit. Geen idee wat in je Posterholt gaat doen maar prima
moet je wel even de sleutel komen ophalen, want ik ben niet thuisquote:
rondjes scheuren over de speedwayquote:
Oh ik wilde sneaky inbreken, maar met een sleutel gaat het wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel even de sleutel komen ophalen, want ik ben niet thuis
scheelt ook weer in de kosten denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik wilde sneaky inbreken, maar met een sleutel gaat het wel wat makkelijker
Yep een nieuwe raam kost wel watquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheelt ook weer in de kosten denk ik
is ook vervelend als het straks weer gaat regenenquote:
Je kan er een plaat voor maken dan..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook vervelend als het straks weer gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |