Het is duidelijk dat de echte grote problemen achterin liggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond trouwens de keuze voor “voetbal” op het middenveld niet verkeerd uitpakken. Van de Boomen liet zien dat hij toch wel van waarde kan zijn met zijn passes en zijn overzicht.
Als Tahirovic daar had gespeeld had ik nog wel eens willen zien of we zoveel passes naar voren hadden gehad de eerste helft.
Bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien willen jullie Ramalho wel? Heeft veel Eredivisie ervaring en zoekt denk ik binnenkort een plek waar hij minuten kan maken.
Helemaal jullie niveau.
Met deze spits ook niet natuurlijk. Inmiddels is echt wel duidelijk dat Brobbey een spits van niets is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:28 schreef PicoMMP het volgende:
Met deze defensie ga je niet veel punten pakken, ongelooflijk.
Tja true, als spits van Ajax is het nog niet goed genoeg. Al stond hij verder wel echt sterk te spelen. Alleen die kansen, daar moeten er natuurlijk meer van hangen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met deze spits ook niet natuurlijk. Inmiddels is echt wel duidelijk dat Brobbey een spits van niets is.
Ziedend!quote:
Heeft z'n seizoenskaart te koop gezet en bezoekt voornamelijk wedstrijden van AZ.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jan Roos is de gemiddelde Ajax supporter.
Genieten.
Zag hem 2 weken geleden nog in het stadion dus dat lijkt me onzin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heeft z'n seizoenskaart te koop gezet en bezoekt voornamelijk wedstrijden van AZ.
Dus ja, gemiddelde Ajacied inderdaad.
Trainertje aanstellen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kun je dit nu omdraaien.
Doorselecteren in de winter, afscheid nemen van de helft van de aankopen, jeugd de kans geven?
In de winter haal je 1, mogelijk 2, ervaren spelers die de kar kunnen trekken. Eriksen werd al genoemd (al was dat voor komende zomer).quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kun je dit nu omdraaien.
Doorselecteren in de winter, afscheid nemen van de helft van de aankopen, jeugd de kans geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |