Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die kabelafwerking_____________^________
Je trekt maar gewoon een trui aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is anders wel fris buiten
Leuk pompoenlampje heb je daaronder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
@:tjacka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
Poepoor krijgt links en rechts tikjes te verwerken vanwege zijn kabelmanagement.
niet zo druk om maken, het zijn maar kabeltjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzo
Dat kan ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
85 inch genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
Arme vissen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Als Benji maar niet op schoot wil (gelukkig zit ze nu op het aquarium)
Kap nou eens met janken, tering.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.quote:
Zo zeg. Feyenoord verliest een keertje hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken, tering.
Laten we met zijn allen achter Ajax staan. (Lol)
Pohhquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |